panterke Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 zijn er ook dates die je kunt krijgen in deze game zoals in san andreas het geval was? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Neen er zijn geen Date's in LCS maar wel Hoertjes. Deze kun je in je auto meenemen en dan er mee naar een stil plekje rijden. Nu zie je de auto wat schudden en wordt Toni's Healt helemaal gevuld. Het kost wel geld maar je kunt het makkelijk terug kijgen door de hoer te vermoorden als ze uit de auto is gestapt. ASPHALT Reageren
mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 eigenlijk is het wel nep,auto begint te schudden en hoertje plus cipriani blijven als een lijk zitten,ik bedoel,als er een hoer naast je zit,ga je heus niet zo stil zitten Reageren
VforV Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 eigenlijk is het wel nep,auto begint te schudden en hoertje plus cipriani blijven als een lijk zitten,ik bedoel,als er een hoer naast je zit,ga je heus niet zo stil zitten Dat is al zo sinds GTA III. En Rockstar is heus niet zo dom om een heuse sekspartij tussen Toni en de prostituee te laten zien hoor. Kijk maar hoeveel tumult er was rond die hot coffee mod. Reageren
Serganthp Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 eigenlijk is het wel nep,auto begint te schudden en hoertje plus cipriani blijven als een lijk zitten,ik bedoel,als er een hoer naast je zit,ga je heus niet zo stil zitten Dat is al zo sinds GTA III. En Rockstar is heus niet zo dom om een heuse sekspartij tussen Toni en de prostituee te laten zien hoor. Kijk maar hoeveel tumult er was rond die hot coffee mod. raar want ik heb is gelezen dat rockstar wilde dat hun GTA Games veel op het echte leven zouden lijken zonder sex lijkt het een stuk minder Reageren
PsY Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Er is een mod dat je ze niet zie stil zitten...... maar die werkt niet goed ..hij laat het soms gewoon afweten! soms zitten stil en soms liggen ze niet stil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.