Smooki Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 HIER!is de opm2 review te lezen! :rolleyes: Zijn de graphics echt niet zo goed? Mijn vraag : Zijn de graphics hetzelfde als bij vice city? Dan is het goed ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Dat auto aim probleem dat er bij staat klopt ook wel, als je vanuit een hoekje moet richten schiet ie meestal de lucht in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 perfect revieuw alleen vind ik dat dat je dik kan worden wel leuk vind dat dat kan niet dat ik dik wil zijn maar gewoon het is leuk dat het kan het maakt het meer realistischer maar voor de verder de rest super relax revieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 totaalscore 88/100 :blink: geef mij de PU maar leest lekkerder vind ik en om terug te komen op je vraag : Zijn de graphics hetzelfde als bij vice city? ik vind ze wel wat beter dan VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooki Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ze zijn iets beter, is de gameplay ook hetzelfde? Het beeld is toch ook niet te erg veranderd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 totaalscore 88/100 :blink: geef mij de PU maar leest lekkerder vind ik en om terug te komen op je vraag : Zijn de graphics hetzelfde als bij vice city? ik vind ze wel wat beter dan VC alleen in de nieuwe staat nog geen review maar dat komt ook door de releasedatum >< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 het beeld is niet veranderd maar de kleuren zijn wel anders. VC was jaren 80 met echte miami vice kleuren (pastel roze en dat soort) dit is gettho grauw, maar waarschijnlijk zullen de kleuren in las venturas wel veel lijken op de neonlichten uit VC (zover ben ik nog niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Dood aan OPM2 ! Ik vertrouwde ze altijd met de scores, maar nu niet meer... GTA III en VC zijn echt niet beter als SanAndreas.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.