megamaggot Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 als je in de hydra zit en dan op het rondje(ps2)drukt komt er een soort van lichtbol uit. wat is dit en waar dient het eigelijk voor? greetz,MM Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Hey megamaggot, Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt. Als je op het bolletje duwt op de playstation, dan komen er raketten uit de hydra. Deze kan je gebruiken om andere vliegtuigen heli's ... neer te halen. Ik weet wel niet zeker als het er raketten uit de hydra komen, ik denk het wel. gta-freak2 Bewerkt: 1 augustus 2006 door gta-freak2 Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 nee dit is het niet,als je raketten wilt afvuren moet je op L1 drukken,maar als ik p het rondje druk komt er zoeen lichtbol uit.ik dacht eerst een bom maar dat is het volgens mij niet.je kan het ook niet altijd doen,soms doet hij het soms niet. greetz,MM Reageren
mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 volgens mij is dat zon landings bolletje,je weet wel als het donker is dat je weet waar je moet landen Reageren
the master gamer Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 is dat niet zo'n hittebal waar vijandelijke rakketten op afkomen,,? dat jij dan niet geraakt word Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Volgensmij (ik weet het niet zeker) zijn het torpedo's. Bij de missie Vertical Bird ontplofte er opeens een boot zonder dat ik op L1 drukte terwijl ik hiervoor wel op het "rondje" had geklikt. Ik snapte de functie ook niet maar misschien is dit het. EDIT: Dit kan nooit ASPHALT Ik denk dat het inderdaat een zoon Hitte Bal is. ASPHALT Bewerkt: 1 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) dat kan,maar na een tijdje gaat het uit.en het gat niet altijd meestal alleen als je laag vliegt. greetz,MM EDIT:ik zal he straks eens proberen eh. maar zijn die raketten van de no fly zone ook hittegevoelig? Bewerkt: 1 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 ooh ik dacht dat dat balletje gewoon voor de sier is en niet om te zien waar je ken landen ok als hitte bolletje ik ga hot zometeen meteen uitproberen Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Yep.....het zijn een soort van raketten die de Hydra kan afschieten op het moment dat er vijandelijke raketten zijn kant op komen (ze heten Decoys). Die geven na het afvuren een enorme warmte af door middel van een magnesiumverbranding en de vijandelijke raketten, die eerst op de warmte van je straalmotor afkwamen, zullen het nieuwe doel (wat heter is) gaan volgen. Ze werken óók als je met de Hydra over Area 69 vliegt .... Reageren
Preddy Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 bron Flares heten ze dus >>> Door GTA-Sheep: Decoy Flares to be exact , maar inderdaad dekt Flare de lading beter dan Decoy. Dus we gaan verder met decoy flares of flares<<< Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) ow weet ik dat ook weer,bedankt aan iedereen! greetz,MM EDIT:ik heb net nog even nagekeken bij besturingtopic of het erbij stond van de decoy flares.maar het staat er niet bij,mischien dat iemand het erbij kan zetten? Bewerkt: 1 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.