willemV Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Hoi, Wat is het beste site adres waarop je een mooie site aan kan maken? Reageren
mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 bedoel je een gratis of een betaalde site?? Reageren
willemV Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Een gratis site! Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik vind zelf Lyp.nl een hele goeie. Geen advertenties etc.!!! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik vind zelf Lyp.nl een hele goeie. Geen advertenties etc.!!! Bij Lyp kun je alleen maar domeinen krijgen, je kunt er geen site maken. Reageren
deagle Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) neem gwn een host like these ; funpic.de dhost.info wyger.nl deds.nl lycos.nl. maak een html pagina , upload ze via ftp en je hebt je site owja ; freewebs en die andere troep is crap en komt fake over btw ; een site maakt je host niet , een mooie site maak je zelf . Bewerkt: 1 augustus 2006 door Nicsan Reageren
joshoon Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 neem gwn een host like these ; funpic.de dhost.info wyger.nl deds.nl lycos.nl. maak een html pagina , upload ze via ftp en je hebt je site owja ; freewebs en die andere troep is crap en komt fake over btw ; een site maakt je host niet , een mooie site maak je zelf . en voor domein heb ik wel een goeie die gebruik is zelf ook voor me radiozender daar kun je bijvoorbeeld .nl.tt nemen dus ga naar www.nl.tt en vraag hem aan volledig gratis Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Neem Byethost.com. Goeie host en alleen een balkje met reclame boven aan de pagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.