buikkie Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heeey allemaal.... ik heb san andreas al een tijdje niet meer gespeeld, maar toen ik het eergister weer ging spelen en ik mijn save games wou laden stond er save game corrupted (bij allemaal)..... weet iemand toevallifg hoe ik dit kan voorkomen??? het kan trouwens wel zijn dat na de installatie de mappen (zowel de installatiemap als de USER files) eeen keer zijn verplaatst of zow.... als je het weet .... RED ME DAN!!!!!! alvast bedankt...... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Hey Buikkie! Welkom op het forum . Het is heel irritant als dit gebeurt, maar er zijn oplossingen voor. Klik >>Hier<< voor een stappenplan van Godrax om hem weer goed te krijgen. Veel succes ermee! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
buikkie Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heey.... dat heb ik net gedaan.... maar nou staat er weer dat me save game niet present is terwijl ik het toch werkelijk in die map heb staan HELP ME aub Reageren
King Room Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Moet je V1 of V2 hebben!! Daar ligt het dan aan!! Iemand heeft V1 en dan download je savegame die V2 Hebt dan lukt het niet!! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heeey allemaal....ik heb san andreas al een tijdje niet meer gespeeld, maar toen ik het eergister weer ging spelen en ik mijn save games wou laden stond er save game corrupted (bij allemaal)..... weet iemand toevallifg hoe ik dit kan voorkomen??? het kan trouwens wel zijn dat na de installatie de mappen (zowel de installatiemap als de USER files) eeen keer zijn verplaatst of zow.... als je het weet .... RED ME DAN!!!!!! alvast bedankt...... Als je de map GTA San Andreas user files werkelijk verplaatst hebt, dan moet je deze gewoon terug zetten in mijn documenten. Anders kan SA je savegames niet vinden. Als de map weer in mijn documenten staat, moeten de savegames weer gewoon werken. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Hey Buikkie, Het stappenplan van Godrax werkt wel degelijk hoor! Je zult het nog eens goed moeten overlezen! Klik voor het stappenplan. Als het echt niet lukt dan kun je daar je vraag stellen waar het misloopt. Als je nog vragen hebt stel ze hieronder. Schrijft Godrax. Lees anders nog eens heel het topic en het stappenplan door. Neem rustig de tijd. Ik hoop dat het lukt! Jon-asses Mijn post lijkt op die van Dutchy3010 omdat ik zeker weet dat ze gelijk heeft! Probeer het nog eens wat zij zegt. Edit: Ben ik weer te laat. Weer 2 members die rapper zijn. Het wordt tijd dat ik iets aan mijn conditie doe, dan wordt ik rapper! Bewerkt: 1 augustus 2006 door Jon-asses Reageren
buikkie Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 daar heb ik het ook gedaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Moet je V1 of V2 hebben!!Daar ligt het dan aan!! Iemand heeft V1 en dan download je savegame die V2 Hebt dan lukt het niet!! Hier ligt het volgens mij niet aan: 1. Als je een savegame van de verkeerde versie gebruikt, start hij of aan het begin, of hij slaat vast. Er komt dan (bij mij in ieder geval) geen 'corrupt' te staan. 2. Het is zijn eigen spel bij zijn eigen San Andreas. Dan kan dat natuurlijk net andere versies zijn, mits het spel natuurlijk niet is geupgrate/gedowngrate. Groetjes, Dutchy3010 Reageren
buikkie Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heey king room.... ik heb het over de save games van mezelf... totaal niet gedownload ofzoww..... w8 op reactie en flying dutchman.... ik heb ff voor je ghekeken maar ze staan nog steeds in mijn documenten maar toch bedankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb nog wat voor je rondgezocht op het forum, aangezien hier al meerdere topics over zijn. Het volgende heb ik gevonden: HalloDit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is: 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Dank gaat dus uit naar GTA GUY wanneer het werkt. Even ter informatie: als je geen gastaccount hebt kun je dat zo aanmaken: Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Gast > Gastaccount inschakelen Veel succes ermee! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.