Jump to content

Als ik cheat wat voor effect heeft dat dan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 1 keer een cheat gebruikt om zelfmoord te plegen ik zat vast door een fout in het spel.

Alleen als ik hem wil saven krijg ik een melding dat ik 1 of meer cheats heb gebruikt en dat dat effect heeft op het spel. Maar wat voor effect heeft dat dan? Ik wil namelijk geen cheats gebruiken in het spel.

Geplaatst:

Sommige mensen zeggen dat je dan niet de 100% kan halen in het spel maar de meeste mensen zeggen dat dat wel kan het is een heel erg kleine kans dat zoiets gebeurt. Maar ik heb ook vaak gecheat vroeger en dan doet het spel het wel slechter vind ik, want je spel loopt trager en de besturing werkt dan niet zo goed. Maar goed zoals ik al zei dat is een kleine kans dat dat gebeurt.

Geplaatst:

Als je niet wil cheaten moet je niet opslaan natuurlijk :) .

Maar de meeste Cheats kunnen geen kwaad. Een paar kunnen wel kwaad zoals bijv. als je de Riot Cheat hebt ingevoert en hebt opgeslagen. Kun je de missie Madd Dogg niet meer halen omdat Madd Dogg meteen zal van het gebouw af zal springen.

ASPHALT :cya:

Geplaatst:

Maar zal ik nu een stukje teruggaan waar ik heb gesaved?

Ik raak dan wel een stuk kwijt een par missies en de driving school.

Ok ik heb wapenpack 2 gedaan maar ben nu weer dood dus heb er niet veel aan gehad.

Geplaatst:
Maar zal ik nu een stukje teruggaan waar ik heb gesaved?

Ik raak dan wel een stuk kwijt een par missies en de driving school.

Ok ik heb wapenpack 2 gedaan maar ben nu weer dood dus heb er niet veel aan gehad.

Deze cheat heeft waarschijnlijk geen verdere gevolgen.

Zoals eerder gezegd is de Riot-cheat wel een probleem voor verdere missies. Je krijgt echter nu wel elke keer die waarschuwing over als je cheat heb je een kans dat het fout gaat met je spel.

Als je veel cheat is er een kans dat je de 100% niet kunt halen, maar ik denk niet dat je het krijgt door één keer te cheaten, en dan nog wel iets onschuldigs als een wapencheat :).

MVG, Dutchy3010

Geplaatst: (bewerkt)

Dat hangt ervan af als je save wilt staan en geen risico wilt lopen ga dan een stukje terug waar je hebt gesaved. Als je niet de missies overnieuw wilt doen dan hoef je het niet te doen maar je loopt wel risico met je spel. Ik zelf zou voor de eerste mogelijkheid kiezen. Edit: Dutchy was me voor.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:

heeey.....

een vriend van mij heeft ook heel vel gecheat (wapen en geld en auto's enzo....) maar die heeft het ook gewoon uitgespeeld voor 100% duzzz...........

Buikkie :*D

Geplaatst:

ik heb een ps2 en ik heb san andreas gewoon 100% uitgespeeld met 1500 keer gecheat

dus dat is onzin dat je geen 100% haald als je cheat

Geplaatst:
ik heb een ps2 en ik heb san andreas gewoon 100% uitgespeeld met 1500 keer gecheat

dus dat is onzin dat je geen 100% haald als je cheat

Volgens mij is het ook zo dat het maar zelden voorkomt, dat je de savegame niet 100% uit kan spelen. Maar je zal maar net degene zijn waarbij het voorkomt, dan is het toch erg jammer.

En als je dan ook maar één keer een onschuldige cheat gebruikt, heb je wel heel erg pech.

Het kan dus wel degelijk, alleen is het zeldzaam.

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst:

Het meest irritante aan cheaten is dat ELKE keer als je een cheat invoert dat dan je criminal rating omlaag gaat.

Als je dus aan het einde van het spel zit en je hebt elke keer als je ging spelen de health cheat ingevoerd, dan staat je criminal rating dik in de min.

Geplaatst:
Het meest irritante aan cheaten is dat ELKE keer als je een cheat invoert dat dan je criminal rating omlaag gaat.

Als je dus aan het einde van het spel zit en je hebt elke keer als je ging spelen de health cheat ingevoerd, dan staat je criminal rating dik in de min.

dat is gelul dat is egt nie waar ik cheat ook heel veeel in me oude uitgespeelde save game cheatte deed ik heel die savegame criminal rating staat niet op nul hoor

• 2 weken later...
Geplaatst:

dat is gelul dat is egt nie waar ik cheat ook heel veeel in me oude uitgespeelde save game cheatte deed ik heel die savegame criminal rating staat niet op nul hoor

Het is absoluut waar, elke keer als je een cheat invoert gaan er 10 punten van je Criminal Rating af.

Probeer het zelf maar, ongelovige Thomas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...