thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 de trein kan je wel jatten , maar dat vind ik beetje vaag:S , je kan volgens mij nieteens mensen ophalen en brengen naar station wat ze wel zeide eerst , majah verder naar mijn vraag kan je trams ook jatten:S want ik heb al enkele xe geprobeert in san fiero maar er is nergens een station voor trams:S , de tram rijd steeds door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik kom er niet eens in, in die tram , dat ding blijft maar doorrijden en ik kan hem niet bijhouden om erin te stappen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 presies dat is ook wat ik heb!:S , en de station is nergens te bekenne he:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 het is heel makkelijk Volg de tram gewoon en dan moet hij wel ergens stoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 presies dat is ook wat ik heb!:S , en de station is nergens te bekenne he:S Volgens mij is dat ook de bedoeling, je moet er meteen opspringen . Want in het echt hebben ze volgens mij ook geen station Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 maar is wel moeilijk :lol: die ding rijd maar door , en als ik me auto ervoor probeer te zette dan beukt die me gelijk de andere kant op haha:P :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 pfffffffff ik zit nog in los santos maar ik denk dat je gewoon de tram meot volgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 het is heel makkelijk Volg de tram gewoon en dan moet hij wel ergens stoppen <_< ik ben de tram wel 20 minuuten achtervolgd tot dat hij einedelijk stopte, ik zoeken en de hele tijd op het driehoekje drukken, maar ik kwam de tram niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 zo gek! de opm2 zei dat je in de tram kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ja zoiets had ik ook gelezen , of ze bedoelen de trein , maar op de voorkant van de hoesje van gta san andreas, staat ook een tram afgebeelt , dus ik neem aan dat het moet kune , maarja ik zie wel verder of het kan of niet , mischien moet je er later iets mee doen ofzo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 misschien kan je later pas in de tram ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik kom er alleen maar OP.. Ik jat een fiets en dan als de tram steil naar beneden gaat ff L1 drukken en dan proberen Maar ik wil erin, ik zat zo'n 10 min. te achtervolgen toen hij ging stoppen. Maar toen bleef hij gewoon stilstaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Nee, je kan de tram niet jatten. Hij stond stil en ik drukte m'n driehoekje bijna UIT m'n controller. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.