buikkie Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heeey...... ik heb een hele rare fout.... als ik in een auto (ook hulpdiensten) stap... dan doet de claxon het niet.... en bij de hulpdiensten doet ook het geluid van de sirene het niet .,....... als iemand me kan helpen....PLZ Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Geeft het spel een fout aan? Of heb je het geluid van de game uitstaan? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Misschien heb je je instellingen veranderd. Deze kun je weer terugzetten in het menu de besturingen. Als dat geen zin heeft, kun je gta_sa.set verwijderen in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Dan worden alle instellingen weer teruggezet zoals ze in het begin stonden. Let er wel op dat ook de beed- en geluidinstellingen worden teruggezet. Vergeet niet deze even aan te passen nadat je gta_sa.set verwijderd hebt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik denk gewoon dat de muziek in het menu uistaat, Of misschien mis je een bestand wat Gunslinger al zei. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Bij alle geluids problemen zeg ik altijd: Drivers updaten! Ik heb een tutje daarvoor gemaakt, staat ook tussen de tuts in de Master Tutorial list. Tut zit bij de bijlage. Succes. Bewerkt: 1 augustus 2006 door Goliat Reageren
ikt Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10989&st=0 1e post. Het werkt bij mij goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.