Domovoi Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik kan nu een 'gang' maken van 6 Homies, maar hoe doe je dat? Ik speel op PS2 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Richt met R1 op ze en druk pijltje naar boven of naar onderen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Rekruteren richt op een Grove met R1, dan Pijlje naar boven. Pijltje naar boven -> Zeggen dat ze achter je aan moeten komen. Pijltje naar beneden -> Zeggen dat ze moeten wachten. Pijltje naar boven of beneden ingedrukt houden -> Zeggen dat ze hun eigen gang kunnen doen. Je kunt je nu geen bevelen meer geven en lopen ook niet meer mee. Wil je dat wel moet je ze weer opnieuw rekruteren. Voor 6 Homies moet je wel veel respect hebben. ASPHALT Bewerkt: 1 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 R1 -> Zeggen dat ze achter je aan moeten komen.L1 -> Zeggen dat ze moeten wachten. R1 of L1 ingedrukt houden -> Zeggen dat ze hun eigen gang kunnen doen. Je kunt je nu geen bevelen meer geven en lopen ook niet meer mee. Wil je dat wel moet je ze weer opnieuw rekruteren. ASPHALT Dat klopt niet hoor ASPHALT want pijltje naar boven als je ze al hebt gerecruteerd is: Volg me, en pijltje naar beneden is blijf staan, en om ze hun eigen gang te gaan moet je even pijltje naar boven of beneden in gedrukt houden. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 R1 -> Zeggen dat ze achter je aan moeten komen. L1 -> Zeggen dat ze moeten wachten. R1 of L1 ingedrukt houden -> Zeggen dat ze hun eigen gang kunnen doen. Je kunt je nu geen bevelen meer geven en lopen ook niet meer mee. Wil je dat wel moet je ze weer opnieuw rekruteren. ASPHALT Dat klopt niet hoor ASPHALT want pijltje naar boven als je ze al hebt gerecruteerd is: Volg me, en pijltje naar beneden is blijf staan, en om ze hun eigen gang te gaan moet je even pijltje naar boven of beneden in gedrukt houden. Ja idd ik heb Pijlje boven omgewisseld met R1 en Pijlje beneden met L1. Ik heb het even veranderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.