Domovoi Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik liet de missie "Riot" mislukken, stal The Mothership, zette hem in een garage, savede mijn game en sloot af. Daarstraks startte ik het spel weer op, en wat stond er in mn garage? Een witte camper ! Hoe kan dat? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Misschien is hij alleen tijdens die missie beschikbaar, of je hebt hem niet goed gesaved, Waar heb je het spel dan opgeslagen? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb hier een topic van iemand die dit ook heeft alleen met een auto die diegene heeft getunend in zo tunings zaak in San Andreas hier is de link hopelijk vind je hier wat meer infomatie erover. Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 ik heb dit ook al eens gehad.maar bij mij was het een savanna.ik had een savanna met vlammen erop zette hemin een garage ging saven en toen was hj ineens wit. ik zou niet weten hoe het komt maar ik heb toen wel bij de savehouse vlakbij los santos airport opgeslagen. greetz,MM Reageren
Domovoi Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb een gesaved in dat huis met garage aan het strand in het zuiden van Los Santos Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Dit is een Bug. Soms als je een auto een Paintjob hebt gegeven verdwijnt de paintjob. Hij wordt wit omdat er geen kleur onder de Paintjob zit. ASPHALT Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Ja, ik ik sloeg me games daar nooit zo heel vaak op, Maar soms wel, en toen zette ik er ook gewoon auto,s in. En ze stonden er gewoon nog, ik heb het ook wel eens vaker meegemaakt dat als je opgeslagen had, dat je garage ineens leeg was. Misschien is dit een bug, het kan allemaal. Heb je die andere voorderingen nog wel in je bezit, wat je daarvoor hebt gedaan? Bewerkt: 1 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
ikt Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Dit is een Bug.Soms als je een auto een Paintjob hebt gegeven verdwijnt de paintjob. Hij wordt wit omdat er geen kleur onder de Paintjob zit. ASPHALT Toevoeging: Als je met schade een garage inrijdt Deus repair hem ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.