Jump to content

respect

Recommended Posts

Geplaatst:

man ik krijg zo weinig respect ook als ik de missies doe, maar welke dingen kun je allemaal doen om die balk respect vol te krijgen?, en nog wat waneer kan je recruiten? :D .

Geplaatst:
maar er zoude tog ook wel speciale iets zijn om respect meer te krijgen!

ja, ik denk zelf de ballas en die andere gangs die je beschieten neer te knallen :unsure: ?.

Geplaatst:

ja denk het ook , ik denk dat je ook meer respect krijgt door 3 mense van je bende in je auto meeneme en dan met ze 4e de hele tijd die paarse gekke dood te knallen! drive by , en gewoon lopend ,!

Geplaatst:

je krijgt meer respect als je veel grove street tattoo's laat zetten....later in het spel kun je een gangwar houden (om gebied te veroveren) als je elke keer wint krijg je veel respect....en uiteraard groene kleding dragen. succes! B)

Geplaatst:

ik heb veel respect gekregen door veeeel groene kleding te dragen en in een coach(bus) veel grove's mee te nemen en de ballas af te knallen dus nu is half los santos van mij :puh:

Geplaatst:
ja denk het ook , ik denk dat je ook meer respect krijgt door 3 mense van je bende in je auto meeneme en dan met ze 4e de hele tijd die paarse gekke dood te knallen! drive by , en gewoon lopend ,!

ja, maar ik krijg ze me auto niet in, en loopend ook niet :huh: , daarom moet je eerst de helft of zo van de respect balk vol te krijgen ;) .

Geplaatst:

alleen het neppe vind ik , als je san fiero lockt, dan zijn al die kleuren op je rader weg :huh: das wel weer jammer , beter komt dat wel weer terug , want dat is ook een van de leukste dingen om te doen!

Geplaatst:

spike , dan moet je gewoon iets van 4missies doen ofzo , dat heb je neem ik aan al , koop groene kleding , groene banada om je hoofd enzo, en dan moet je op hun richten en positief knop ( boven ) drukken , alleen bij het begin kan je nog maar 2mense meeneme en daarna 3 , en hoemeer respect hoe meer mensen je meekan nemen

Geplaatst:
spike , dan moet je gewoon iets van 4missies doen ofzo , dat heb je neem ik aan al , koop groene kleding , groene banada om je hoofd enzo, en dan moet je op hun richten en positief knop ( boven ) drukken , alleen bij het begin kan je nog maar 2mense meeneme en daarna 3 , en hoemeer respect hoe meer mensen je meekan nemen

thx men o zo moet ik dus praten r 1 druken en dan pas pijltje omhoog/omlaag dacht zonder r1 ok weer wat geleeerd! thx ;):D .

Geplaatst: (bewerkt)

your welkom;),

Chironu ervaart dit als spam, voortaan iets nuttiger posten thugkai a.u.b.

Bewerkt: door The Godfather
Geplaatst:
je krijgt meer respect als je veel grove street tattoo's laat zetten....later in het spel kun je een gangwar houden (om gebied te veroveren) als je elke keer wint krijg je veel respect....en uiteraard groene kleding dragen. succes!

zo is het precies, maar nog 1 ding.

als je spieren balk helemaal vol is en je vet helemaal weg krijg je ook meer respect. en je zelf een duurkapsel laten knippen

Geplaatst:

Ik heb gang wars gehouden heel de eerste stad is groen helemaal van mij :puh: !!!!

Mijn balk van respect is helemaal vol!

Ik kan nu 7 gang members mij laten volgen

Dus gang wars houden!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...