Jump to content

driving school

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand eff driving school doen voor me ? :?

en de missie bij z

_________

ok is goed maat

_________

Bewerkt: door wijst

Back to School - Passed!

Ik heb de missie: 'Back to School' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je jezelf bewijzen in de Driving School oftewel de Autorij- school. In het spel kan je zonder dat er iets aan de hand is rtijen waardoor je tot stilstand komt in een situatie waar je de uitweg niet van kunt onderschatten. Dan heal auto- rijden, maar er zijn nog een aantal dingen waarbij je rekening moet houden je hebt onder andere Driving Skill dat is de vaardigheid in je rij- gedrag. Hoe hoger hoe beter de auto's gaan rijden, maar voor dat Driving Skill moet je uiteraard wel wat doen, maar daarvoor hebben ze de school nog altijd. Ga er heen en laat je vaardigheden zien. Veel mensen vinden het lastig vooral de bepaalde oefeningen die niet willen lukken, zoals de oefening: 'Alley Oop', maar het is opzich een moment van oefenen.

Dat even voor wat het is, natuurlijk kan ik je wel wat tips geven waar je eventueel iets aan kunt hebben. Zoals het beheersen van je auto en het sturen en slippen door de bochten. Laat ik beginnen bij de beheersing van het voertuig, zoals je kan zien kun je met twee soorten toetsen de auto tot stilstand brengen met de spatie en de achteruit toets. Het is aan jou de keuze welke je het beste vind, maar ik houd het meestal op de achteruit toets die voorkomt langdradige slip- pab je nog de beheersing van het stuur, ik gebruik altijd de vuist- regel blijf rustig en probeer de voorgangers zo efficient mogelijk te ontwijken. Lukt het niet probeer het dan gewoon nog een keer, want wie niet probeert zal nooit tot zijn/haar doel komen. Verder kan ik nu wel specifiek per oefening een uitleg van hier tot tokio geven, maar daarvoor hebben ze al een hele mooie uitleg gemaakt op de Dochter- pagina van dit netwerk: 'WikiGta', mischien bekend, maar zij hebben meer dan 2000pagina's over Grand Theft Auto. Je vind de pagina over de Auto- school op 'deze' pagina van Wikigta. Je vind in het midden van de pagina de oefeningen, klik op de desbetreffende oefening en je zult een uitleg vinden waar je het wel degelijk mee zult halen. Verder wens ik je veel succes met het behalen van latere missies zoals: 'Zero/Woozie/Jetro- missies'. En mocht nog een missie niet lukken kom dan gerust terug. Tevens wil ik je er nog even op wijzen dat ik hem opgeslagen heb tegenover de Driving School, en de savegame vind je in de Bijlage ter verduidelijking geef ik je wat eerder gemaakte screen's mee om het verhaal wel zo mooi af te maken. :cya:

gtasa2006080118373450mg0.th.jpg gtasa2006080119481592ep7.th.jpg gtasa2006080119483525gu0.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

sorry hoor

ik dacht dat je hem vergeten was sorry

.................................................................

dank je wel ik kijk zo dan even voor de uitleg zo trug dan :)

kan je ook de missie van zero doen ( z ) die is zo irritant ? alleen de 1e die je nu bij z kan doen dat je met de vliegtuigje dei koeriers moet doden

dank je maat

kan je new model army ook eff doen :puh:

dank je matthijs en summerbase

Bewerkt: door wijst

Suply Lines - Passed!

Ik heb de missie: 'Suply Lines' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je voor Zero een aantal couriers vermoorden, maar dit moet je wel met een klein Rc vliegtuig doen. Het is best lastig om jezelf met die vliegtuig te coördineren, maar met een klein beetje oefening moet het lukken. Ik heb mischien wel een tip waar je eventueel iets aan kan hebben. Zoals je waarschijnlijk al weet heeft het RC vliegtuig een Sproeikop waar kogels uitkomen deze kun je gebruiken om de couriers te vermoorden voor Zero. Een tip is dat je vlak achter ze moet gaan vliegen, want daardoor gaan de kogels in één rechte lijn naar de courier waarna deze met een vaart zal exploderen/overlijden. Ook nog een tip is om vooral te letten op de persoon die je moet vermoorden stapt hij af dan kun je het beste direct op hem vuren, want hij heeft ook wapens waarmee hij het RC vliegtuig kan vermoorden. Het vliegtuig loopt uiteraard op een brandstof die op kan raken, je moet daarom letten op de inhoud van de tank, als die leeg is zal het vliegtuig neerstorten met het resultaat dat het vliegtuig het niet overleeft.

Als je alle couriers hebt vermoord moet je terug gaan naar het hoofd- kwartier van Zero waar hij je de opdracht geeft om na deze missie een vervolg missie te doen namelijk: 'New Model Army'. Die heeft Matthijs al voor je gedaan, omdat je er naar vroeg. Ik heb deze savegame opgeslagen in het huis tegenover de Driving School die ik in de vorige savegame aanvraag van je heb gekocht. Verder wens ik je veel plezier en je vind de savegame samen gebundeld met de missie; 'New Model Army'. Ook heb ik nog enkele screen's gemaakt, mischien is het overbodig, maar het kan eventueel ergens voor dienen.

gtasa2006080120291426pj9.th.jpg gtasa2006080120330796ee9.th.jpg gtasa2006080120342562jo9.th.jpg

New Model Army - Passed!

-Matthijs- heeft de missie: 'New Model Army' gehaald zonder cheats en/of mods. Matthijs had niks te doen en hij had hem al gedaan voordat ik de aanpassing in het bericht hier boven had gezien. Je moet in deze missie Zero helpen in een Match tegen Burkley's. Het gaat hier om waré RC voertuigen op een daarvoor bestemde baan. Zero gaat in een Rc Bandit en jij moet met een Rc Goblin ervoor zorgen dat je alle obstakels die Burkley's op het parcour gooit verwijdert. Je moet een beetje behendigheid zien te krijgen in het verplaatsen van de objecten, maar het kleine helicoptertje werkt eigenlijk net zoals een gewone helicopter alleen hier heb je te maken met een kleiner voertuig. Er is niet echt een tip, maar ze zeggen wel eens oefening baart kunst en daarmee kun je dus tot een conslusie komen dat je gewoon even moet oefenen. Blijf rustig en zorg dat je binnen de tijd komt. Op een gegeven moment vraagt Zero je om de obstakels zoals een tank kapot te maken, dit doe je met een bom die je in de thuisbasis kan vinden ook moet je nog diverse zaken zoals een Brug vanuit de basis vervoeren. Tips heb ik niet echt voor deze missie, maar wel kan ik zeggen dat je gewoon wat moet oefenen.

Ik weet niet precies waar -Matthijs- hem had opgeslagen, maar hij zei tegen mij dat hij hem gedaan heeft dus ik ga er vanuit dat het wel correct verlopen is. Mocht er toch nog iets wezen, bijvoorbeeld dat de savegame niet werkt of dat er problemen zijn met het starten of een geheel ander probleem je kan ze altijd stellen, uiteraard zijn er mensen die je kunnen helpen. Verder heb ik geen screens, maar de credits van de savegame kunnen voledig naar Matthijs. Veel succes en plezier in het verdere verloop van het verhaal, want er staan je nog een groot aantal leuke missies te wachten. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...