Jump to content

wat hebben je homies tegen deze gozer?

Recommended Posts

Geplaatst:

wat hebben je homies tegen deze ped?

ze rijden altijd in een tahoma. M'n homies schieten altijd op hun maar kheb geen idee waarom?

gallery95yx8.th.jpg

Geplaatst:

Het is een heel onduidelijke foto..

Misschien kan je een foto maken wanneer hij nog leeft en dat het licht is!!

Geplaatst: (bewerkt)

De politie haat hem ook, die zitten heel vaak achter hem aan. Maar ik heb ook een ker op een ander forum een topic ongeveer hetzelfde als deze gepost.

EDIT: Ze rijden niet altijd in dezelfde auto hoor, hij rijd ook in een heleboel werk voertuigen. (zoals de combine harvester)

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

klopt je hebt gelijk, ze rijden eigelijk in alle soorten voertuigen.

maar hier nog een wat duidelijkere foto:

gallery99bq7.th.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat het de Balla's zijn (die rijden ook altijd in een Tahoma). Dat is een rivaal-gang en zijn tevens je gezworen vijanden. Tijdens de Story-line moet je ook vechten tegen de Balla's.

EDIT: Fout dus :duh:

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

't is geen Ballas want anders vallen ze CJ ook wel aan :)

Maar zelf heb ik ook geen idee waarom ze altijd worden beschoten.

Misschien zijn 't Handlangers van iemand die je haat ofzo. :cab:

Volgens mij merk je dat ook niet in een missie ofzo.

Geplaatst:

Ik heb hem een keer gevolgd toen hij met zijn combine harverster van de boerderij afreed. Ik wou zien of hij ergens speciaal naartoe gaat, maar ik heb niks speciaals gemerkt. Hij kwam wel helemaal in San Fierro. Ik had toen ook een kaartje gemaakt van zijn route, ik kijk wel even of ik hem kan vinden

Geplaatst:

een fout is het zeker niet in het spel denk ik.maar iemand had toch al eens een bobcat in las venturas gevolg en toen kwam er telkens dezelfde ped uitgekropen.ik dacht dat het deze was.mischien kan iemand even in de bestanden van san andreas gaan zoeken naar het "profiel"(agresiviteit etc.).als aggresiviteit hoog is begint hij mischien op iedereen en nog wat te schieten.maar als ik vanmiddag san andreas ^speel ga ik er zeker op letten hoor.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Ja, maar als je die bobcats volgt gaan ze niet naar die plek ofzo. En hij valt nooit iemand aan, hij wordt wel door heel veel mensen aangevallen.

Geplaatst:

mischien wordt hijwel gepest fzo of heeft hij vroeger ies gedanat niet mag.

of het heeft iets te maken met de grote easter egg waar rockstar over praat.

greetz,MM :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...