Jump to content

gta vc niet mod baar ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zoals ik al vertelt heb loopt mijn gta vc telkens vast.

nu ben ik erachter gekomen dat dit komt door mijn mods. nu ben ik naar een mods site gegaan. en heb daar een mod gedaunload. en GOET geinstaleert. maar nog steets loop de gta vast.

nu dacht ik dit komt omdat ik een on-modbaare vc heb nu dus 2 vragen

1: kan dit klopen

2: wat kan ik er aan doen ?

EDIT

ik heb nu geprobeert een TC te instaleeren en dit wil ook al niet.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Welke versie van VC heb je? De allernieuwste in de niet kartonnen doosjes in de winkel zijn inderdaad nieuwe. Ik weet niet of je zo'n versie hebt in een plastiek doosje. Maar als je zo een hebt zou het misschien wel kunnen. Verder heb je de DmagicWheel mod geinstalleert? Maar dat is alleen voor auto's. Maar je kan proberen, als er in die TC ook wagens zitten is het normaal dat hij chrasht. Want VC kan niet zonder de DmagicWheelmod. Verder kun je de patch op de site van rockstar eens proberen. En kijken of hij dan nog niet werkt.

Je hoeft ook niet telkens een nieuw topic aan te maken. Je mag in je oude topic's dan gerust eens dubbelposten. Dan zien we deze dubbelpost over het hoofd omdat het beter is dan een nieuw topic aanmaken. ;)

Geplaatst:

oke tnx. voortaan dan maar lkkr spamen in de andere posts :puh:

maar goet. ik ga die DmagicWheel instaleeren. en ik ga die patch soeken.

Geplaatst:

Heb je eerst er wel altijd Mods op gekregen?? Want als dat het geval is, dan installeer je hem opnieuw, instaleer de Mod die Matsicus zei.

Ik denk niet dat het goed is om een Patch te downloaden, nadat het ongeval met de Hot Coffee Mod, is de patch voor GTA SA ook onmodbaar geworden, en dus is het kans dat ze er ook 1 hebben uitgebracht, voor de andere GTA Versies ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...