Jump to content

Wrong Track of zo iets de MISSION met bIGsMOKE

Recommended Posts

Geplaatst:

Die Just Bussinis is echt F* moeilijk!! :(

De level is Anti Levens code :( :angry:

Als je die Armor code doet (bij die motor) is het Zelfmoord Explode :puh:

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• exa

11

• Dennizzzz

9

• Sasuke

2

• Smooth

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

wrong track was makkelijker, die had ik in drie keer, die just business is f*cking moeilijk, je moet de rijder raken, maar dat makkelijker gezegd dan gedaan.

iemand tips???

laats kevin

Geplaatst:

me vriend heeft just bussniss net gehaald mij lukte het nie maar hij is er super goed in!!

Geplaatst:

Welke was Just Bussines, die heb ik gedaan maar vergeet ik steeds...

Heb hem volgens mij naar 4× geprobeert gehaalt..

Geplaatst:

het is in princiepe een vrij makkelijke missie, gewoon goed opletten wat Big Smoke zegt ;)

Geplaatst:
ik ben in lv en ik vind het hele spel vet makkelijk , valt me eigenlijk vies tegen

Je hebt zeker de Z missies overgeslagen en nog niks met die flightschool gedaan? Als je dat makkelijk noemt..... We zitten hier met drie hele ervaren gamers. Missies als wrong side of the track, just business of reuniting the families hebben we, op wrong side of the tracks na (twee keer), allemaal in een keer gehaald...... en voor de rest ook vrij weinig problemen, maar deze missies :( Ik kan me echt niet voorstellen dat je de eerste twee Z missies al na een of twee keer hebt haald...of dat je zonder al te veel moeite die hele flight-school doorgecrosst bent (zeker dat deel "circle the airstrip and land").....Dat is gewoon gelul/onmogelijk.

En ga nou niet met tips voor deze missies aankomen want we hebben ze inmiddels gehaald. :D

Geplaatst:

ja moet gewoon naast hun wagon gaan rijden maar dan wel helemaal aan de rechter kant van de rails dan raakt hij ze goed anders raakt hij net de trein dus B)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...