Jump to content

Wrong Track of zo iets de MISSION met bIGsMOKE


exa

Recommended Posts

ik ben in lv en ik vind het hele spel vet makkelijk , valt me eigenlijk vies tegen

Je hebt zeker de Z missies overgeslagen en nog niks met die flightschool gedaan? Als je dat makkelijk noemt..... We zitten hier met drie hele ervaren gamers. Missies als wrong side of the track, just business of reuniting the families hebben we, op wrong side of the tracks na (twee keer), allemaal in een keer gehaald...... en voor de rest ook vrij weinig problemen, maar deze missies :( Ik kan me echt niet voorstellen dat je de eerste twee Z missies al na een of twee keer hebt haald...of dat je zonder al te veel moeite die hele flight-school doorgecrosst bent (zeker dat deel "circle the airstrip and land").....Dat is gewoon gelul/onmogelijk.

En ga nou niet met tips voor deze missies aankomen want we hebben ze inmiddels gehaald. :D

die eerste missie van Z heb ik tot men verbasing toe van de eerste keer gehaald , iedereen zij dat ie zo moeilijk was

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • exa

    11

  • Dennizzzz

    9

  • Sasuke

    2

  • Smooth

    2

Top Posters In This Topic

he

andere tip naast de trein blijven rijden en op een gegeven moment moet je rechts de berg op, als je dan hard door rijdt kom je voor de trein en dan wacht je gewoon en spring je op de trein kun je ze allemaal dood schieten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik vond bij Flying school alleen de eerste Circle the Airstrip moeilijk, ik zat half te flippe maar khad em na 21 keer gehaald, die waar je ook nog moet landen had ik in 1 keer gehaald :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

hahah die missie's zijn zo'n eitje die twee allebei in een keer gehaald

bij die missie van big smoke met die trein gewoon naast gaan rijden en die kjel schiet ze der wel af en bij de andere van big smoke achter op de motor als je zelf moet schieten gewoon de bestuurders raken en dan red je hem zo die auto's hoef je niet persé te schieten B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
*Heel veel gevloek :puh: *

IK heb hem al 13 keer geprobeert is er echt geen trucje voor?

Neem de tijd en knal niet zomaar overal gewoon met 1 - 2 kogens is zo airplane zo verrot

Ik heb het over wrong side of the tracks :puh:

Ik heb het spel pas gekrege met sinterklaas

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...