thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 in san fiero , kome jouw bendes erook of kome die nooit , want het zou wel leuk zijn als je bende daar ook is en drive by doet enzo daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ik ben nog niet in SF geweest, heb eerst alles in LS gedaan, sta op het punt nu erin tegaan. maar ik denk dat als je trug naar je eigen hood rijd dat je daar wel een paar soldaatjes mee kan nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 in san fierro zit je eige gang niet hoor, bij mij niet. ik denk dat je ze mee moet nemen in een auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Je ontmoet andere mensen.. ( zoals een hippy ) ***** *Niet spoilen. Dat is niet leuk voor de anderen. Bewerkt: 31 oktober 2004 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.