the man Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 :rolleyes: hey gta sa is egt vet cool maar een ding weet ik niej hoe je met ze tweeen speelt want dat lijkt me namelijk wel cool want er staat wel achter op 1 or 2 players Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) :rolleyes: hey gta sa is egt vet cool maar een ding weet ik niej hoe je met ze tweeen speelt want dat lijkt me namelijk wel cool want er staat wel achter op 1 or 2 players Zoek een 2 player symbool en je kan samen een rampage doen, je vindt zo´n symbool als je bij de dichtbijzijnde kapper vanuit gangton naar links gaat, dan kom je bij wat krotten en daar ligt er 1. Je heb er ook 1 bij je vriendin Bewerkt: 30 oktober 2004 door Tegh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 foto ? want ik zoek het ook nog want ganton :huh: :gtasign: nooit van gehoord want ik doe ook geen missie's want ik heb geen memory card , wat kost zoeits ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Memory card kost iets in de 30 euro en toch echt wel handig als je het spel ooit wilt uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Als je Free Roam wilt doen met zijn 2en moet je naar je vriendin gaan, denise. Als je daar bent zie je een rood rondje en daarachter weer, staat een icoontje van 2 spelers, ga erop staan en laat de 2e player zijn analog bewegen. Het 2 player icoontje staat er niet altijd, dan is je vriendin namelijk niet thuis. Dan moet je gewoon wachten totdat ze weer thuis is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.