Radio Es. Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Hallo, ik wil graag weer een nieuwe sign, deze is al weer een beetje oud want potc2 is al weer in volle gang. maar ja, hier is m'n lijstje!: Type: Signature Stijl: Wuppie, stoer, gruwelijk Grootte: niet zo lang, maar juist breed (zo breed mogelijk), dan kunne alle personen er op. Afbeelding(en): personen 1&2: link, persoon 3: link, persoon 4: link, persoon 5: link, de wuppie die je moet "plakken"(deze moet nog best veel verkleind worden, in vergelijking met de personen): link Tekst: Everybody Love's Wuppie! & Radio۞Espantoso - rechts onder in de hoek Rand: oranje Kleuren: rood, wit, blauw, oranje Render (optioneel): de personen op de foto's Extra (optioneel): de personen van de foto's moeten naast elkaar op de sign, dan moet er van onder de tekst staan en op alle personen een paar wuppie's "plakken". sommige foto's moeten verkleind worden. met nog een beetje mooie effecten. P.S.: het zal denk ik wel moeilijk zijn, ik hoop dan ook dat iemand deze klus wil doen! nu zullen jullie misschien wel denken "nouw de wuppie-rage is allang voorbij", nou, voor Radio۞Espantoso nooit! Alvast Bedankt , Radio۞Espantoso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.