Jump to content

Extreeme stunts

Recommended Posts

Geplaatst:

ga naar het gebouw waar je normaal van af kan springen met parachute, maar pak eerst een fiets of motor. als je eenmaal boven bent rij je zonder parachute het dak af. als het goed is kan je met de fiets salto's maken, met de motor weet ik niet. maar je komt goed op de grond en je krijg een insane stunt bonus. :)

Geplaatst:
ga naar het gebouw waar je normaal van af kan springen met parachute, maar pak eerst een fiets of motor. als je eenmaal boven bent rij je zonder parachute het dak af. als het goed is kan je met de fiets salto's maken, met de motor weet ik niet. maar je komt goed op de grond en je krijg een insane stunt bonus. :)

volgens mij kan je nie met een fiets naar boven toe ofwel want er staat zo een gele pijl voor de deur en ik denk dat je daar alleen te voet in kan of heb jehet al gedaan?

Geplaatst:

Hij is in DOWNTOWN in Los Santos, als je op je radar kijkt, zie je een rond wit dingetje...

Als het goed is zie je grote palen en daaronder een geel driehoekje ;) suc6 en plezier met de stunts ! :D

En dat zelfde wat barry zei kan je ook in mount chilliad doen en dat is me toch ff wreed :puh:!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...