Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik heb een idee, omdat er veel mensen vragen naar een grote garage om veel auto's in te zetten

kun je meschien een plek crieeren waar je veel garages naast elkaar zet (ik weet niet of dit moeilijk is)

maar ik ken niets van scripten dus zoek ik iemand die bv ik maak een plaats vol garages naast elkaar en iemand zet die garages in de main

Geplaatst: (bewerkt)

Waar de garages zijn is allemaal hardcoded en je kan hoogstens met geheugen adressen alles naast elkaar zetten. Daarvoor kan je hier kijken voor de offsets.

Edit

Ik heb het geprobeerd en het huis van CJ (die garage dus daarbij) verplaatst naar ergens in Red County. En dus kon ik zonder problemen te hebben met camera in de garage komen.

post-441-1154955351_thumb.jpg

Bewerkt: door Jarno
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

als je in de garage loopt met een wapen voor je en rechtermuisknop ingedrukt heb je het ook zo;) maar is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een hele grote garage te maken ergens die je bijv. kan kopen of garageboxes die je apart kan kopen of whatever en daar bijv. oneindig auto;s in kan zetten dus die bestanden te ''unlocken'' dus dat ze niet meer hardcoded zijn

Geplaatst:
Je kan alleen al bestaande garages naast elkaar zetten. Dat is de enige oplossing ;) .

dus zet je twee van grovestreet naast elkaar in de linkse zet je een blade en een lspd en je gaat naar de tweede garage heb je dus kans dat je daar ook de de blade en de lspd autp hebt staan of zit i kverkeerd?

• 3 weken later...
Geplaatst:

In principe hebben jullie gelijk - Als je niet origineel bent althans-.

Een beetje een origineel persoon denkt verder dan zijn neus lang is:

Wat is een garage?

Een garage is een plek, waar jou auto een naam krijgt, bijvoorbeeld $Henkie.

Ook de kleur krijgt een naam, $piet.

Verder kun je dan het aantal auto's een naam geven, 8@

En dan kun je de tweede auto weer een andere naam geven... En dan kun je in principe overal een garage van maken;). Ik heb helaas geen San Andreas, maar ik neem aan dat ik jullie genoeg vertelt heb? Voor VC ga ik het wel maken.

>>> Door Dutchy3010: Nog nooit van de Marina Carpark mod gehoord? ;)<<<

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...