RonaldVC Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb veel betere signatures van je gezien General Lee. Een sig met Nelly Furtado is natuurlijk altijd goed ( ), maar toch zijn er een paar dingetjes die ik niet zo heel mooi vind. Overall vind ik de sig een beetje donker, alle aandacht is zegmaar naar die lichtbron gericht, terwijl het eigenlijk naar Nelly zou moeten. Ook de tekst vind ik jammer, het Walt Disney font vind ik niet echt passen hier. En de dubbele border vind ik persoonlijk niet zo mooi, ik denk dat een één pixel zwarte border beter staat. Dat je een signature maakt met Nelly Furtado is natuurlijk een major pluspunt, maar ik heb veel mooiere signatures dan deze van je gezien.. (sorry) Rate 6/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Is dat het walt disney font? Zal wel, heb ik nog nooit gezien eerder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.