Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Hier is te lezen dat 3ds max 9 binnenkort verschijnt: click me Ik kreeg een e-mail met daarin die info. Volgens mij kan ik dit zien als de release datum: *Offer expires October 16, 2006. Hier staan al wat filmpjes over de nieuwe functies in max 9: Click me Ik kan niet wachten tot hij uitkomt . Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 cool heel wat veranderingen wat ik wel cool vond is van die poly speed Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ja dat is echt handig . Nu kun je ook veel makkelijker bling materials maken . Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Wow, ziet er relaxt uit. Vooral poly speed idd. Erg handig voor high poly objects. Hopen dat ze niet weer alles anders hebben gecode en dat je er gewoon max 7 en 8 files mee kan openen. Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Volgens mij wel . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Inderdaad poly Speeds, is zeker wel handig, helemaal met Smooth. Wat helemaal handig is, is de Cloth Functie, dat is zo handig, en het krijgt een heel mooi effect, met deze functies ga ik hem zeker downloaden. Het haar is ook echt prachtig gedaan, allemaal heel gemakkelijk. Echt hier kan ik niet opwachten!! Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Dat kan ook al in 8 hoor , nu kun je alleen ook nog met edit mesh je 'cloth' aanpassen zonder dat je cloth functie verpest wordt zegmaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.