Thabit Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik speel nu 9 dagen SoF2 zonder problemen. Vanmorgen ook. Maar toen ik later weer wou gaan SoF'fen zag ik geen servers meer, nu ook nog steeds niet. Ik heb al 100x 'Get new list' geprobeerd en 'Refresh list' en ik weet zeker dat de mode ook op 'Internet' staat. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Waarschijnlijk blokkeert je firewall opeens de master server van sof2. En daarom komen er geen servers in de lijst te staan. Als het goed is krijg je een waarschuwing van je firewall als je sof2 start. Daar staat als het goed is bij "Opheffen". Succes Reageren
Thabit Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik zie niks al ik hem opstart.. Maar waarom doet hij het dan nu opeens niet meer, want dat zou de firewall eerder toch ook alles blocken. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Heeft SoF II Punk-Buster?? Zo ja, misschien zal er bij een Multiplayer options menu, ergens staan Enable Punk-Buster, dit is ook zo bij CoD 2, hierdoor worden vrijwel de severs met Punk-Buster weggehaald, en dat zijn ze dus bijna helemaal. Maar danmoet Sof II wel Punk-Buster gebruiken, het is miscchien zoals bij CoD 2, maar ik denk dat het in principe hetzelfde is. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik speel nu 9 dagen SoF2 zonder problemen. Vanmorgen ook. Maar toen ik later weer wou gaan SoF'fen zag ik geen servers meer, nu ook nog steeds niet. Ik heb al 100x 'Get new list' geprobeerd en 'Refresh list' en ik weet zeker dat de mode ook op 'Internet' staat. Misschien opnieuw installeren. Dat doet vaak wonderen bij de raarste problemen. Haal gewoon het hele spel eraf, en installeer het opnieuw. Dan zal het wel goed moeten werken. Reageren
Thabit Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Het is opgelost, en ik schaam me voor het probleem, dat was dat Arjen aan het SoF'fen was, waardoor ik dan niet kan spelen :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.