Merticus XVII Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik heb geen idee hoe je mapviewer moet installeren. Ik heb overal op forums (ook hier) gezocht hoe precies je hem moest installeren maar toch blijft hij een zwart vlak tonen. Kan er iemand een gedetailleerde uitleg geven over hoe je mapviewer moet installeren, inclusief die games.cfg Alvast bedankt Merticus Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Die moet je zelf aanmaken, dat staat ook in de ReadMe btw Je kan hem gemakkelijk aanmaken, open Kladblok, type de plaats waar jouw GTA SA of VC staat, of welke versie dan ook, ik bedoel dan als volgt: C/Progam Files/Rockstar/GTA San Andreas Iets in die geest, ik weet het niet helemaal, maar daar let ik niet op bij installaties. Dan moet je hem als het goed is in dezelfde Folder zetten als de Map Viewer en hij doet 't Dit had ik al een keer gepost op de vraag van Roloboy, hij heeft precies het zelfde probleem. Het staat ook allemaal in de ReadMe, die moet je natuurlijk ook even doorlezen Reageren
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik heb hetzelfde probleem gehad, je moet een games.cfg aanmaken, dat doe je zo: Open kladblok; Typ waar je SA map staat, in de meeste gevallen is dit C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas; Klik op opslaan als... en zet onderin het scherm het menuutje op Alle Bestanden, en tup in de naam Games.cfg; Sla hem op in de map waar MapVieuwer staat; Open nu MapVieuwer en druk op F1; Hij zal nu laden, na een poosje zul je SA zien! Veel Geluk, en voor vragen kun je altijd terecht! Donwell Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt voor de snelle antwoorden. Als ik het goed begrijp open je een nieuw kladblokje, zet je daarin C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas sla je hem op als alle bastanden en typ je als documentnaam games.cfg Daarna sluit je het document en open je mapviewer, duw je op F1 en de map word geladen... Zal ik proberen Bewerkt: 2 augustus 2006 door Merticus XVII Reageren
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Klopt helemaal!! Veel geluk verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.