Jump to content

Geen dieren in LS !?

Recommended Posts

Geplaatst:

Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS?

Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk gewoon dat R* dit niet echt nodig vond,maar dat je zegt dat er geen andere dieren zijn is niet waar

Er zijn nog andere dieren te vinden in San Andreas,ze bevinden zich wel grootendeels zoals schildpadden,kwallen en dolfijnen

Bewerkt: door Ben007
Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS?

Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel?

Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen :( ?

En je hebt natuurlijk de onderwater dieren nog. ;)

Om deze redenen zitten er geloof ik ook geen kinderen in de GTA'Reeks.

ASPHALT :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Ik vind het wel jammer dat er niet meer dieren in het spel zitten.

ik was graag op jacht gegaan in de bossen naar herten en beren :*D

Geplaatst:

Nee, tuurlijk zitten er geen kinderen en dieren in. Stel je loopt met CJ langs een weiland, en daar staat een koe. Je steekt met het mes de koe neer. Dan denk ik dat de dierenbescherming niet blij is. (trouwens, krijgen ze geen probs met mensenrechten? :puh: ) En kinderen is helemaal lomp, dus ik dat R* dat daarom doet.

Geplaatst:

bedenk maar eens wat een gezeur R* zou krijgen als ze kinderen in het spel zetten, die je dus vervolgens neer kan knallen, of steken, of wat dan ook. je begrijpt wel wat ik bedoel. het zelfde geld voor de dieren. ze zouden bij beiden gevalleen teveel problemen krijgen.

Geplaatst:
Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen :( ?

waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden :bonk:

dat is toch juist hetzelfde?

Nee, dus je mag wel volwassen mensen afknallen en geen kinderen? Wel een beetje vreemd. En ze kunnen er best dieren in doen, dat zit in zoveel spellen, zoals: Soldier of Fortune, waar je ook koeien kan afknallen.

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet slecht dat er geen kinderen in zitten ofzo, ik bedoel alleen dat ze dat mischien om dezelfde reden hebben gedaan.

Geplaatst:

waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden :bonk:

dat is toch juist hetzelfde?

hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...