Miyamoto Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS? Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel? Reageren
Ben007 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Ik denk gewoon dat R* dit niet echt nodig vond,maar dat je zegt dat er geen andere dieren zijn is niet waar Er zijn nog andere dieren te vinden in San Andreas,ze bevinden zich wel grootendeels zoals schildpadden,kwallen en dolfijnen Bewerkt: 2 augustus 2006 door Ben007 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Vindt niemand het vreemd dat er behalve vogels geen enkel dier te bespeuren is in LS?Is dit misschien gedaan door R* zodat er geen "dierenmishandeling" plaats zou vinden in het spel? Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen ? En je hebt natuurlijk de onderwater dieren nog. Om deze redenen zitten er geloof ik ook geen kinderen in de GTA'Reeks. ASPHALT Bewerkt: 2 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
quinton Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik vind het wel jammer dat er niet meer dieren in het spel zitten. ik was graag op jacht gegaan in de bossen naar herten en beren Reageren
Preddy Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Dierenmishandeling is wss geen reden geweest. In GTA VC herriner ik me nog iets op de stats-page: total birds shot o.i.d. Reageren
mattiejj Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 misschien kon dat niet meer op de de Good Old PS2,,en zien we weer diertjes in GTA:IV Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Nou, in Boiling point zijn ook veeel landdieren die je kan vermoorden. Reageren
LBG Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik denk dat het te veel werk was. En btw, er zitten ook geen kinderen in. Reageren
Preddy Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 hehe kinderen + school + iemand met guns doet zelfs Rockstar niet in hun game... Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Nee, tuurlijk zitten er geen kinderen en dieren in. Stel je loopt met CJ langs een weiland, en daar staat een koe. Je steekt met het mes de koe neer. Dan denk ik dat de dierenbescherming niet blij is. (trouwens, krijgen ze geen probs met mensenrechten? ) En kinderen is helemaal lomp, dus ik dat R* dat daarom doet. Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 bedenk maar eens wat een gezeur R* zou krijgen als ze kinderen in het spel zetten, die je dus vervolgens neer kan knallen, of steken, of wat dan ook. je begrijpt wel wat ik bedoel. het zelfde geld voor de dieren. ze zouden bij beiden gevalleen teveel problemen krijgen. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen ? waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden dat is toch juist hetzelfde? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Nee, dus je mag wel volwassen mensen afknallen en geen kinderen? Wel een beetje vreemd. En ze kunnen er best dieren in doen, dat zit in zoveel spellen, zoals: Soldier of Fortune, waar je ook koeien kan afknallen. Bewerkt: 2 augustus 2006 door General Lee Reageren
LBG Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet slecht dat er geen kinderen in zitten ofzo, ik bedoel alleen dat ze dat mischien om dezelfde reden hebben gedaan. Reageren
Preddy Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen ? waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden dat is toch juist hetzelfde? hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.