Jump to content

Geen dieren in LS !?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja anders zou rockstar waarschijnlijk met de dierenbescherming in confilct komen. Als kinderen nu eens op het idee komen om zoiets in het echt te doen :( ?

waar slaat dat nu op, als kinderen nu op het idee komen om mensen te vermoorden :bonk:

dat is toch juist hetzelfde?

hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan?

ik denk dat meer dan 70% van de GTA-forum gebruikers -18 is (ik ook) en waarschijnlijk spelen 90% van al die -18 gebruikers GTA San Andreas.

Als iemand van 13 vraagt aan de winkelier dat hij SA mag kopen, en hij heeft genoeg geld, dan ben ik er zeker van dat hij 2uur later al SA aan het spelen is hoor....

Belgie of Nederland is Amerika niet he, in Amerika zou het scenario van hierboven niet gemogen hebben, de winkelier zou hem SA niet eens gegeven hebben...

Geplaatst:

ik kreeg gta3 nieteens mee zelfs niet na heel veel gezeur bij de intertoys, dus heb k m bij de bartsmit gehaald (ben 15)

Geplaatst:
hoezo kinderen btw... is dit niet een 18+ game dan?

Ja, maar het is niet Rockstar Games die dat bepaalt, maar de rating boards. De maker van een game kan daarom nog wel rekening houden met jongere spelers.

Dieren en kinderen zijn altijd al een taboe geweest in de GTA-reeks. GTA is al een vrij controversieel spel, dus waarschijnlijk vond Rockstar het niet nodig dat nodeloos aan te dikken met iets dat door het grote publiek als wansmakelijk wordt ontvangen. Om dezelfde reden worden er in Hollywood weinig films gemaakt waarin kindermishandeling of dierenleed wordt getoond.

Geplaatst:

Ik kan altijd alles gewoon kopen, films van 16+, spellen van 18+, vuurwerk, en ik ben 15. Als je genoeg geld hebt, wat boeit hun het dan.

Geplaatst:

ik ben maar 13 en ik koop zoveel spellen van 18+

maar met die dieren normaal zaten er wel in maar dan had de release later geweest en dat wou R* niet :bonk:

Geplaatst:
ik ben maar 13 en ik koop zoveel spellen van 18+

maar met die dieren normaal zaten er wel in maar dan had de release later geweest en dat wou R* niet :bonk:

probeer dat eens bij de intertoys, daar zijn ze heel streng daarover
Geplaatst:

mischien had R* er gewoon geen tijd voor om dieren te maken enzo

en over een dier vermoorden in een spel dat is natuurlijk lullig maar mensen vermoorden

is dat dan niet erger?? :?

ze zullen vast geen gezeik krijgen met de dierenbescherming denk ik anders zou je ook

in dat spel geen mensen kunnen vermoorden

en mij boeit het niet of er dieren of kinderen in zit het is tenslotte een actie spel

en geen sims dus van mij hoeven ze der niet in :)

het zou wel leuk zijn als ze bijvoorbeeld dat je een moeder op straat ziet lopen met een kind in der hand

dat zou wel geinig zijn als ze dat maken in Gta IV maar dan dat je dan bijvoorbeeld niet op dat kind kan richten met je pistool :sst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...