Jump to content

toreno's last fight

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Toreno's last Flight - Passed!

Ik heb de missie: 'Toreno's last Flight' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je de Helicopter van Toreno proberen te vermoorden. Je moet in het begin naar je Garage in de Doherty daar krijg je de opdracht om naar het Heli-copter Platform te gaan. Daar vind je een Vlammen- werper, pak hem en neem hem mee en achtervolg de Helicopter van Toreno. Je zult zien dat de helicopter je probeert te vermoorden of ten minste de inzittende. Ik raad je aan om een heel stuk voor de Heli te gaan rijden, dan stap je van het voertuig af en probeer je vanaf een afstand de Helicopter van Toreno kapot te maken met de Vlamemn- werper. Op sommige knoop-punten blijft hij stil staan, op die plekken kun je Toreno's Heli kapot maken. Probeer zo recht en goed mogelijk te schieten, want als ze je door hebben zullen ze weg vliegen. Heb je de kansen verspeelt, en vliegt hij naar de basis toe, dan is de missie gefaald en kan je helaas weer opnieuw beginnen. Zorg ook dat je bij de Helicopter blijft, want anders zal de missie ook tot falen eindigen.

Verder heb ik nog wel een tip waarmee je de missie garant behaalt, maar het schijnt wel erg lastig te zijn. Op het vliegveld van San Fierro ligt een Hittegevoelige Vlammen-werper. Dit betekent dat hij automatisch op Voertuigen af kan gaan, dat is natuurlijk heel handig, want hiermee kan het eigenlijk niet mislukken. Je vind de Vlammenwerper tussen één van de Tanks achter op het vliegveld. En je moet hem vervangen met de normale, tijdens de missie moet je ook een (normale) vlammen-werper op pakken om verder te gaan met de missie. Dus je moet de hitte-gevoelige vlammen-werper ophalen op het moment waneer je de normale hebt gepakt. Verder wens ik je veel succes en veel plezier in het vervolg van het verhaal en natuurlijk het spel. Je vind de savegame in de bijlage en ik heb opgeslagen bij je Garage in Doherty, San Fierro. Ter verduidelijking van deze post heb ik ook nog even wat screens gemaakt. :cya:

Beloning:$18.000, Respect +

gtasa2006080214345495lj9.th.jpg gtasa2006080214484618sh7.th.jpg gtasa2006080214531176bz8.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...