Dx11 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 kan je als je ooit cheats heb gebruikt (zoals gunsgunsguns of nopoliceplease) het spel niet meer 100% krijgen? het lijkt mij een fabeltje maar ik wil het toch graag weten, ik ben nu op 70% ofzo met cheats... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 kan je als je ooit cheats heb gebruikt (zoals gunsgunsguns of nopoliceplease) het spel niet meer 100% krijgen? het lijkt mij een fabeltje maar ik wil het toch graag weten, ik ben nu op 70% ofzo met cheats... Ik dacht dat het altijd zo was dat je doormiddel van cheats niet helemaal meer op de 100% kwam. Maar dit is wel degelijk een fabeltje lijkt me, volgens mij is het al een keer bewezen. De wapen, health, etc. cheats zullen geen schade aanrichten geloof ik, want dit zijn de standaard cheats. En mocht je toch geen 100% meer halen kun je altijd nog een savegame downloaden! Reageren
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Nee, je kan geen 100% halen met cheats, doe je dit wel, dan zal er bij de procenten staan hoe ver je bent: 99% als je alle zijmissies ook hebt gedaan. Reageren
Dx11 Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Nee, je kan geen 100% halen met cheats, doe je dit wel, dan zal er bij de procenten staan hoe ver je bent: 99% als je alle zijmissies ook hebt gedaan. ach dat maakt me niet zo uit dat ene procentje, alleen wel jammer dat ik dat nu pas weet anders had ik alles zonder cheats gedaan, kan je m wel 100% halen met gta3_admin_console? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Nee, je kan geen 100% halen met cheats, doe je dit wel, dan zal er bij de procenten staan hoe ver je bent: 99% als je alle zijmissies ook hebt gedaan. Het kan wel om met sommige cheats de 100% te halen. Maar volgens wikigta kunnen sommige cheats er voor zorgen dat je percentage blijft hangen op 99%. Voor het behalen van de 100% krijg je in GTA III geen extra beloning. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Inderdaad, in Vice City is dit een grotere ramp omdat je sowieso al niet veel kreeg, maar als je 100% niet kan halen krijg je zelfs het Frankie shirtje niet. In San Andreas kan je altijd 100% halen, ongeacht hoeveel cheats je gebruikt. Reageren
Baffie Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 In Vice City zijn het niet alle cheats, de cheats die bijvoorbeeld bewerkingen aan de personage zelf maken, zoals CERTAINDEATH, IDONTHAVETHEMONEYSONNY, IWANTBIGTITS en DEEPFRIEDMARSBARS, geven je geen enkel voordeel/nadeel aan het spelen van het spel, alle andere cheats doen dat ook al ga je er dood aan wel, zo teleporteer je dan ineens, of heb je makkelijker zicht door het verandert weer e.d, alle cheats dus, m.u.v. de Skin Cheats belemmeren je voor de 100%, waarschijnlijk is dat in GTA3 ook zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.