djaa Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ik probeer met de netwerk kabel een verbinding te maken met mijn pc. is dit wel mogenlijlk?? zo ja hoe weet ik de IP adres Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Je kunt je PlayStation 2 in ieder geval verbinden met je PC, dat zou geen probleem moeten zijn. Je kunt op Google daar eventueel nog informatie over zoeken, voor wat voor kabeltje je precies nodig hebt en hoe je het moet aansluiten bijvoorbeeld. Je kunt dan zoeken met steekwoorden als PS2, netwerkkabel, aansluiten. Het IP-adres wat jij bedoelt is waarschijnlijk die van je PC, en die kun je heel gemakkelijk vinden met behulp van internetsite's. Dit zijn bijvoorbeeld site's als http://www.mijnip.nl/ of http://www.watismijnip.nl/. Voor meer van die site's kun je even zoeken op Google op IP-adres, al lijken me de site's hierboven daarvoor wel genoeg. Veel succes ermee, ik hoop dat het allemaal gaat lukken! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik zie dit topic nu, en wat kan je allemaal als je je ps2 met je pc verbind? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Internetten natuurlijk, dit is er speciaal voor ingebouwd in de Playstation2. Maar de aanleg van Ps2 naar pc schijnt niet zo gemakkelijk te zijn. Reageren
Kraay Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Je zou hem beter van PS2 naar Router kunnen verbinden dan werkt het wel goed. alleen moet je waarschijnlijk wel ff een of andere connectie maken met behulp van een CD.( In sommige games zit dat software stukje er al in(Bijv. NFSU2)) Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 @~mario~ dat kan toch ook als je gewoon een kabeltje van het modem naar je ps2 legt? ik bedoel.. ik heb dat of bedoel je dat je echt kan browsen dan? Reageren
Kraay Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 @~mario~ dat kan toch ook als je gewoon een kabeltje van het modem naar je ps2 legt? ik bedoel.. ik heb dat of bedoel je dat je echt kan browsen dan? Browsen op de PS2 is onmogelijk. omdat er geen ingebouwde browser zit. Internet/LAN is alleen maar geschikt om te gamen met andere PS2 spelers. Dus geen gtaforum bezoekjes Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Moved naar Consoles & Beurzen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 oooh, dat kan ik al dus.... ik dagt gewoon data overdragt van pc en zo en browsen enzo. maar nu even naar de vraag van djaa: verbind hem gewoon met je modem of met je router, dat is veel makkelijker en je hebt geen ip nodig, je hoeft je pc dan ook niet aan hebben staan enzo. als je gewoon bedoelt dat je wilt online gamen enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.