Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Hoe plaats je nieuwe wapens en voertuigen, dus niet vervangen?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik raad je aan deze tutorial van JGuntherS te doen. Dan moet je niet de regels veranderen zoals in de tutorial staat, maar gewoon een regel kopiëren, plakken en dan gaan veranderen... Veel succes! Dutchy3010 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik raad je aan deze tutorial van JGuntherS te doen. Dan moet je niet de regels veranderen zoals in de tutorial staat, maar gewoon een regel kopiëren, plakken en dan gaan veranderen... Veel succes! Dutchy3010 Dit is een wat moeilijkere manier, je kan het veel simpeler d.m.v IPL's, voor bijvoorbeeld een wapen heb je de volgende wapen lijst nodig: 10. Bat 11. Shovel 12. Poolcue 13. Katana 14. Chainsaw 15. Molotov 16. Grenades 17. Plastic Explosives 18. 9mm 19. Silenced 20. Deagle 21. Shotgun 22. Automatic shotgun 23. Tec 9 24. Micro SMG 25. SMG 26. AK74 27. M4 28. rifle 29. Sniper rifle 30. Flamethrower 31. Minigun 32. Purple Dildo 33. White vibrator 34. White Dildo 35. Vibrator 36. Flowers 37. Cane 38. Ringbox 39. Necklacebox 40. Nothing? 41. Cellphone 42.Nothing? 43. Teargas 44. Minigun 45. Automatic Shotgun 46 Rocket Launcher 47 Heat seeking rocket launcher. 48. Detonator 49 Spray can 50 Fire Extinguisher 51 Camera 52. Nightvision 53 Infrared 54. Jetpack 55. Parachute Je neemt dan een IPL, en je wilt bijvoorbeeld een AK47 plaatsen, wat nummer 26 is, je IPL ziet er dan als volgt uit: objs26, -22.29, -137.26, 53.738 end cars Zoals je al hebt opgemerkt is 26 het ID nummer van het specifieke wapen, wat in het groen staat, en het rode gedeelte staat voor je X Y en Z coords. Ook eindig je je IPL met een speciale tag wat in het geel staat, als je opgemerkt heb, staat er cars, waarbij je gelijk denkt dat is voor auto's maar deze hoort daarbij. Dit is allemaal te danken aan Wauzie's Tutorial: IPL/IDE Documentatie Hier staat niks in over wapens, maar in principe is dit hetzelfde, de nummers van de wagens zul je betwijfeld in Vechihles.IDE vinden, dit was ook zo bij VC (dacht ik), en het zal het zelfde te werk gaan, alleen heb je voor auto''s deze End Tag nodig: end jump Ook weer een rare naamgeving, maar het zal betwijfeld de goede zijn Veel Suc6 ermee Reageren
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Niet over dat ze ergens spawnen, maar ik bedoel dat ze gewoon rondrijden en dat dat ene wapen wordt toegevoegd aan het spel, bijvoorbeeld de Nitestick in GTA III en een wagen van internet gewoon rondrijd. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 volgens mij moet je niet alleen regels toevoegen, maar bij vc kon je ook het aantal autos veranderen, mischien moet dit ook bij gta3? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Je wilt dus gewoon, een Car-Mod, bijvoorbeeld een Ford Mustang in GTA SA. Dus de standaard wapens en auto's, vervangen, door auto's en wapens, die door Modders zijn gemaakt Ik neem aan dat je weet hoe dat moet, aangezien je al wat meer van Modding weet, maar voor het geval, is er deze Tutorial over auto's: Wagens instaleren met de IMG Tool En voor wapens, heeft Mr. Mania-92 een Tutorial gemaakt, het is in principe het zelfde als Auto's installeren, alleen bij Wapens word er ook met een "Pivot" gewerkt. Dit heb je nodig om het wapen goed in de handen van de Character te krijgen. Wapens in SA plaatsen Dit moet genoeg info geven. Als dit niet is, wat je bedoelt, zeg dan even wat je dan bedoeld Reageren
Donwell Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Nee, dít is het weer niet. Ik zal het even duidelijk uitleggen: Ik wil graag wapens en wagens in SA, maar zonder ze te vervangen. Dus dat ze gewoon rondrijden samen met alle standaard auto's en dat agenten (bijvoorbeeld) nog een extra wapen bij zich hebben. Wat voor bestanden ben je daarvoor nodig en welke regels?? Er staat nog niks in de Master Tutorial List hierover. Snappen jullie het nu? Donwell Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Het is weliswaar wel Hard-Coded, dus er komt veel modding ervaring bij kijken. Ik heb het nu over extra wagens toevoegen zonder ze te vervangen, er is wel een Tutorial op GTAforums.com, helaas in het Engels, maar beter dan niets. Adding Cras, by not replacing them - Excellent Tutorial Maar dat van Poltie Agenten, extra wapens erbij krijgen dat weet ik niet, zelf denk ik SCM. Misschien kan je een kijkje nemen in Peds.IDE of Weapons.DAT, of je daar het 1 en andere kan vinden. Het zal misschien kennen, maar ik heb hier helaas geen kennis over Reageren
Donwell Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Dat zocht ik! En maak je niet druk dat ie engels is, ik kan het redelijk en anders heb ik mijn vertaalprogramma altijd nog! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.