San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max 500x200 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Mijn inlevering:
King Room Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil wel!! Mijn battle is vandaag afgelopen!! Ik zal het zosnel mogenlijk inleveren!! Edit Mijn battle is verlengd naar 4 augustes!! Dus ik kan nog niet beginnen!! Bewerkt: 3 augustus 2006 door King Room
twaka Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik wil wel mee doen! Hier is mijn inzending: Succes
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Twaka General Lee Begin voting.
Synchro Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Twaka . General , de c4d's staan me niet aan.
King Room Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 WooW.. 2 hele mooie inzendingen!! Ik zal even mijn vote uitbrengen!! Twaka: Een hele mooie inzending! Het lijkt dat die net ergens uit komt! Alleen vindt ik die Brush aan de onderkant wat minder!! General Lee: Een hele kunstwerk heeft die neergezet!! Echt een goede effecten toe gepast!! Mooie die lettertype!! Mijn stem gaat naar General Lee Ook is die van Twaka heel mooi!! Maar die van GL is toch iets mooier;)
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 woow! die van Twaka is echt betoverend gewoon! die draak is er prachtig in verwerkt! bij general lee is het zo dat je king kong een beetje slecht ziet, je ziet hem wel maar hij komt niet goed over. maar dat kader brengt hem iets mooier over. toch stem ik op twaka omdat die gewoon het mooist is!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Het stemloket is nog gewoon open hoor...
twaka Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Nu niet meer Ok, heb gewonnen met 2-1, jammer dat de puntentelling even off is, anders zou het mijn 1e punt zijn Heb al een keer eerder een battle gedaan maar die verloor ik
Recommended Posts