getagun Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb juist de laatste missie gehaald van lost santos en nu moest ik naar badland of zoiets en ik ga terug naar los santos erna en mijn gang is helemaal verdwenen!ook als ik op start druk en dan op gangs staat er dat ik ik gen territoriums meer heb en dat ik 0.00 gangsters heb hoe komen ze terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 makkelijk Je moet ik Los Santos gasten met groene jassen en broeken vinden en vragen of ze meekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 makkelijk Je moet ik Los Santos gasten met groene jassen en broeken vinden en vragen of ze meekomen nee!er zijn er geen meer overal is ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 :o daar moet je echt wel iets aan doen man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 idd grove is weg , jouw gang is weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 idd grove is weg , jouw gang is weg komen die nooit meer terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 uhmm niet dat ik weet , ik ben al in las ventures en ze zijn nog niet terug :rolleyes: misschien komen ze ooit nog eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Omdat Sweet opgepakt is zijn opeens alle oneindige Grovie's weg... Of zitten die nu ook in de bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 *Spoiler* :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Lezen jullie even eerst de belangrijke topics.. : Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF? Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 :o niet meer mogelijk aan het eind toch wel ofzo ik vond die gang wars zekker wel vet lekker voor je respect ook :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 je gang komt naar verloop van tijd wel weer terug hoor :gtasign: gewoon meer missies doen en dan zie je ze vanzelf ! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Dat weet iedereen al hoor. Check voortaan ff de datums voordat je gaat reageren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ Johnson Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Lezen jullie even eerst de belangrijke topics.. :Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF? Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken. wat is ogf?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Lezen jullie even eerst de belangrijke topics.. :Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF? Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken. wat is ogf?? De OGF betekent Orange grove family. Net was het green type fout. :huh: Dat is jou gang. Bewerkt: 5 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.