Jump to content

mijn gang?

getagun

Recommended Posts

ik heb juist de laatste missie gehaald van lost santos en nu moest ik naar badland of zoiets en ik ga terug naar los santos erna en mijn gang is helemaal verdwenen!ook als ik op start druk en dan op gangs staat er dat ik ik gen territoriums meer heb en dat ik 0.00 gangsters heb hoe komen ze terug?

Delen op andere websites

Lezen jullie even eerst de belangrijke topics.. :

Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF?

Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken.
Delen op andere websites

• 7 maanden later...

Vraag: Help! Ik ben nu in San Fierro en nu is mijn Gang zoek! Waar vind ik de OGF?

Sorry, maar de OGF bestaat niet meer. Sinds Sweet is opgepakt is de hele famillie weer uit elkaar en is het niet meer mogelijk om het territorium van andere gangs af te pakken.

wat is ogf??

Delen op andere websites

wat is ogf??

De OGF betekent Orange grove family.

Net was het green type fout. :huh:

Dat is jou gang. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...