Reasen Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ik heb al even gezocht naar wat mogelijkheden om gta3.img weer te repareren maar dingen zoals opnieuw instaleren helpen niet want op gtagames.nl had ik twee mods gedownload 1. voor de oldgarage en de 2. voor de wang showroom. maar nu als ik in de buurt van een deze twee dingen kom loopt het spel vast. heb al opnieuw geinstaleert maar dat helpt dus niet hoop dat er iemand andersd is die me kan helpen grtz en alvast bedankt, reasen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) ik heb al even gezocht naar wat mogelijkheden om gta3.img weer te repareren maar dingen zoals opnieuw instaleren helpen niet want op gtagames.nl had ik twee mods gedownload 1. voor de oldgarage en de 2. voor de wang showroom. maar nu als ik in de buurt van een deze twee dingen kom loopt het spel vast.heb al opnieuw geinstaleert maar dat helpt dus niet hoop dat er iemand andersd is die me kan helpen grtz en alvast bedankt, reasen Een nieuwe instalatie moet wel helpen, want bij een nieuw instalatie is heel je SA weer schoon. Ook je GTA3.img. Haal hem eens weg via configuratue scherm > software. Als er dan nog bestanden staan in de map van GTA Sa kun je die handmatig even verwijderen, dan dus opnieuw instaleren. Als je van de bestanden een back-up hebt gemaakt kun je die gewoon weer toevoegen, maar dat zal je wel niet gedaan hebben denk ik. Je kan de bestanden ook aanvragen maar dan moet je wel weten hoe die bestanden heten. En weet je zeker dat je de mod goed hebt geïnstaleerd, misschien ben je dingen vergeten. Check de readme bijvoorbeeld nog eens. Hier kun je bestanden aanvragen die je per ongeluk verwijderd hebt, of iets dergelijk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry480348 Bewerkt: 2 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Reasen Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) zal ik dat wel ff proberen ik hoop dat het helpt jah en die mod moest je gewoon verandere maar ik wist nie ofje nou extract of replace moest doen Bewerkt: 2 augustus 2006 door Reasen Reageren
Follow Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Extract is dat je hem naar een andere map een kopie stuurt. Als je een mod installeert maak dan eerst backups. Replace is het bestand hervangen door een andere, dit is dus om het normale bestand van GTA zelf te veranderen in de file van die mod die je hebt. Maar voor je dat doet moet je wel backupen, en als je het niet hebt die backups, dan moet je het opnieuw installeren, maar maak dan wel een backup van je GTA data folder in mijn documenten. (Dan heb je jouw savegame, foto's en opties nog steeds zoals het was.) Reageren
Reasen Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Oke allebei bedankt en zal het even met replace proberen Grtz, Reasen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.