Achille Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) http://img258.imageshack.us/img258/7839/nfscarbonja8.jpg Origineel: http://needforspeed.sk/pictures/galeria/nf...ll/1684_big.jpg Rates? Bewerkt: 2 augustus 2006 door Achille Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Mooie Sign. Het is alleen best moeilijk te zien wat voor een auto het is ! Ik denk zelf een Mitchubishi Lancer Evo VIII ! Maar ik vind hem wat te donker. Maar de Effects erin zijn daarintegen wel weel goed. Tekst vak is ook mooi gemaakt, Mooi Simpel en Strak font. Punt : 8/10 !!! .Tales. Edit toen ik zei dat het moeilijk was te zien wat voor een auto het was, heb ik het over de Sign zelf, en niet over het Origineel ! Bewerkt: 3 augustus 2006 door .Tales. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ziet er zo op het eerste gezicht leuk uit, Achille! De auto staat wel grappig in de Sig, al vind ik de randen van de auto iets minder moois hebben, ik weet niet hoe ik het precies moet zeggen, maar iets daarvan staat me gewoon niet echt aan. Verder is het wel een goede render hoor! Het tekst balkje van 'Achille' is ook wel leuk, alleen de tekst rechtsboven past er dan niet echt goed bij, misschien kan dat op Overlay ofzo, misschien is dat leuker, want het valt een beetje te veel op. Over het algemeen een redelijk goede Sig! Cijfers Achtergrond: 7.8 Kleuren: 7.5 Render: 7 Effecten: 7.8 Tekst: 6.8 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 7.8 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Een 7.5 voor deze! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Achille Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 , alleen de tekst rechtsboven past er dan niet echt goed bij, misschien kan dat op Overlay ofzo, misschien is dat leuker, want het valt een beetje te veel op. Over het algemeen een redelijk goede Sig! Overlay bij deze tekst suckte.. En Ja Tales het is een Mitsubishi Lancer Evo VIII Maar het moest een beetje Misterieus zijn welke auto het was.. Nog iemand Rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.