panterke Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 hoe dikwijls moet ik die bikes verkopen voor dat die missie compleet is? ik heb er al 14 verkocht mer ik kan dat maar blijven doen. groetjes panterke Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Je moet elke motor 10 keer verkopen. Hierna zal hij geen "keuze" meer zijn om te verkopen. Bij de PCJ600 moet je erg hard gaan rijden. Ik zou naar links gaan (als je het terrein afrijd) en zo hard mogelijk rijden. Je kunt sneller gaan door de anlogstick lichtjes naar voren te duwen. Als ongeveer 3/4 van de balk vol is zou moet je omkeren. Bij de Freeway moet je mensen gaan omrijden en tegen andere auto's aan botsen of er op schieten zodat ze ontploffen. Maak in ieder gaval er een chaos van. Bij de Faggio moet je rustig gaan rijden. Dit is makkelijk door steeds op het X te drukken dus: X...X...X...X...X...X...X...X. Bij de Sanshez moet je Off-Road gaan. Dit is het makkelijkste te doen tegenover Hogs & Cogs over de weg. ga hier wat over bultjes rijden en jumpen. ASPHALT Bewerkt: 2 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
mindEATER Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ja het slimste bij de freeway vind ik die fire truck op te blazen met een drive-bye dan is mijn meter altijd vol Reageren
big brunelli Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 of zorg gewoon voor de freeway dat je 1 ster hebt en zoek dan om een bribe om de ster weg te doen. Reageren
PsY Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 waar kun je die bike salesman vinde ?? want ik ben mijn memory card kwijt en heb nieuwe...opnieuw begonnen maar vind hem niet meer ( zit ook nog maar op 2de eiland) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Locatie Bike Salesman: Veel Suc6 verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.