Hutenmah414 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik heb net MP gedownload, maar wat moet ik nu doen voor het spel op te starten ? Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Open de Samp.exe Ga naar internet. Zoek een server op en klik hem aan. Druk linksbovenin van je Samp op 't groene pijtlje. Nu start je game. kies een ventje en je bent gespawnt Play and have fun! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik snap er nog steeds geen ene .. van Ik heb nu een mapje gedownload wat SA MP moet voorstellen, maar naar het schijnt moet je MP instleren en dat gaat bij mij niet .... Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 WTF! Je moet gewoon de Setup wizard opstarten en je moet hem naar je GTA SA map starten wat standaard C:\\Program Files\Rockstar Games\Grand theft auto Sanandreas Let wel op dat je wel Rockstar games moet hebben en daarna pas Je sanandeas map hebt anders werkt 't niet. Succes Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Sorry, maar ik had de San andreas server voor MP gedownload, daarom kon ik helemaal niet aan je uitleg aan uit... Uiteindelijk als ik het juiste had gedownload zouik er wel zelf zijn uitgekomen Reageren
VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb ook zo'n probleem. Ik heb SA:MP gedownload, uitgepakt en vervolens 'geïnstalleerd'. Het zou naar Rockstar Games > GTA San Andreas moeten gaan maar als ik daar kijk zie ik juist niets staan. Als ik op de snelkoppeling op het bureaublad klik krijg ik het volgende: Aan wat zou dit liggen? Ik heb GTA San Andreas versie 0.2. Reageren
Kraay Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) download dit moet werken. Lees daarvoor SB zijn post daarvoor. _________________________________ Maar ik weet wel dat je voor SA versie 1.0 nodig hebt, en met V0.2 zul je denk ik de nieuwe versie bedoelen? Daarvoor bestaat een patch dat je hem kunt downgraden, die heb ik even voor je geupload en kun je hier downloaden. Maar probeer Eerst SummerBase zijn oplossing want als die werkt is dat downgraden niet nodig. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Kraay Reageren
SummerBase Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit is een probleem wat bij meer mensen voor komt een aantal weken geleden kwam hier ook al iemand mee aan zetten toen heb ik uitgezocht wat het probleem kom wezen en voor VforV zal ik het ook nog even uitleggen. Er zit blijkbaar een Bug in Sa-mp met name de Browser dit komt omdat er waarschijnlijk een fout aan één van beide kanten ligt. Het komt erop neer dat ze dus niet goed samenwerken. Maar wees gerust Sa-mp heeft een een paar weken geleden ook een speciale Browser patch/fix uitgebracht. Je kan hem 'hier' downloaden. Het werkt gewoon heel simpel je haalt het bestand uit de Zip-file en je drukt als Sa-mp uit staat er tweemaal op en de Patch word geinstaleerd. Start je computer eventueel opnieuw op en het probleem is hopelijk verholpen. Ik hoop dat je er wat aan hebt Ian, de fout word door deze patch in ieder geval geFixed. Graag gedaan, mocht je nog iets anders willen weten over dit gebied? Dan kan je dat altijd vragen in dit forum of ergens anders! Reageren
VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Het werkt, bedankt Hans (Kraay) en Freek (SummerBase) . Alleen jammer dat je eindeloos veel moet schieten eer iemand dood is en dat er zoveel n00bs en cheaters op de server zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.