Don-Corleone Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik heb die shop van zero gekocht in San Fiero alleen ik kan er nu niets mee geen eens saven of kleren wisselen, ook geen missies doen,v erandert dat nog of blijft het dat je er niets mee kan? Anders ga ik terug naar mijn vorige savefile (net gedaan voordat ik het kocht) is er iemand die ook dat hhuis heeft gekocht en mij kan helpen? Reageren
Baffie Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Nadat je hem gekocht hebt krijg je al snel een telefoontje van Zero, daarna kan je drie missies voor hem doen, die veelal met RC voertuigen te maken hebben, en een zogenaamde "Berkley", daarnaast heb je het ook nodig voor de 100%, maar niet om de storyline te voltooien. Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ok bedankt, ik heb het telefoontje net gekregen dus zie het nu ook:P Had beter eerst even kunnen wachten. Reageren
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Jup. En later in het spel (weet niet wanneer) kun je ook nog een extra missie doen bij Zero, achter in het kantoortje. Reageren
megamaggot Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 dat is nadat je alle zero missies hebt voltoid denk ik.dan kan je achter in de winkel in een rode marker gaan staan en dan moet je met een RC vliegtuigje zoveel mogelijk busjes kapot schieten. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.