Jump to content

Ryder en Smoke

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vroeg me af waarom je Ryder zo "lomp" moet vermoorden, een Syndicate missie nog wel.

Met Smoke kom je in een groot vuurgevecht maar bij Ryder laat je gewoon de boot ontploffen klaar.

En in die missie moet je ook Mendez doden, geen enkele dialoog ofzo, hij staat daar gewoon een beetje lomp en je knalt hem neer

Waarom wordt aan Ryder zo weinig aandacht besteed en aan Smoke zoveel, terwijl Ryder in het begin toch 1 van je belangrijkste homies was./]

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:

Achter Big Smoke zit een Drug fabriek messhien daarmee? met ryder tja daar had je nix mee eigelijk en Mendez ook niet,Maar BS heeft een Drug Fabriek.

Ja, ik verbaasde me hier ook al over eigenlijk. In de missie 'The Green Sabre' kom je erachter dat Ryder en Smoke je verraden hebben. Als je goed luistert naar de reactie van CJ hierop, hoor je dat hij alleen maar verbaasd is over Big Smoke. Over Ryder zegt hij niks. Ook als je hierna bij Sweet bent aangekomen zegt CJ alleen: It's Smoke, he sells us out! Weer wordt er niks over Ryder verteld.

Erg vreemd inderdaad.

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

misschien verwachte CJ gewoon al dat ryder het was want die zat CJ ook altijd al af te zeiken over zijn rijgedrag enzo, en van Big Smoke verwacht je het eg nie

Geplaatst:

Dit is inderdaad erg vreemd, maar ik denk ook wel dat dit komt omdat CJ meer aandacht had besteed aan Smoke, dat hij hem meer vertrouwde enzo.

Geplaatst:

Ik vind juist dat ze aan Ryder te vel aandacht hebben geschonken toen je hem dood schoot, mij lijkt het echter als hij gewoon op die pier op je staat te schieten en dan schiet je terug en hij is dood. Zo gebeurt het in het echt ook vaker, en niet helemaal met en boot achtervolging.

Geplaatst:

Met 1 schot in je lichaam ben je niet meteen dood hoor :duh: ! Dus als je mis schiet ofzo en hij springt weg is het logisch dat je hem achterna gaat en hem vervolgens neerknalt in een boot.

Geplaatst:

Met 1 schot in je lichaam ben je niet altijd dood, maar dan ren je ook niet zomaar meer weg. En als hij in je been zit al helemaal niet. In je hoofd ben je wel in 1 keer uitgeschakeld, of in je hart, of in je nek, of in je longen, enz.

Maar ik zei toch ook niet met 1 schot.

Geplaatst:

wat me ook opvalt is dat ryder altijd iets zit te roken terwijl big ssmoke nooit iets rookt.

big smoke deed veel voor the grove terwijl ryder er altijd maar bij zat.als tenpenny en die andere pulaski bij hem waren deed hij ook normaal terwijl big smoke ze altijd zit af te zeiken.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Ryder is een die denkt dat hij de beste is en in de missie pier69. Dan zei Ryder alleen maar dat hij slim was enzo. Maar als hij CJ kon dan wist hij datie ijskoud was en iedereen vermoorde.

Maar Big Smoke was CJ's grootste mattie. En mij verbaasde het ook dat big smoke de grove verade. En volgens mij moest je juist voor Big Smoke die missie drive-by doen dat je al die ballasen moest afmaken.

mvg jeroenrjuh13

Dat is inderdaad heel raar, maar Big smoke dacht dat hij waarschijnlijk meer kon

hebben als Cj hij onderschatte hem dus, waardoor het heel zaakje uit elkaar liep.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Jongens, het is en spel, die mensen in het spel kunnen niet denken.

maar de programmeurs(r*)kunnen wel denken,en willen kijken of we kunnen bedenken wat die programmeurs dachten toen ze de verhaallijn bedachten :Y:clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...