Talietje Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ik heb het spelletje nintendogs chichuahua en friends op nintendo DS. in het begin mocht je een hond kopen en mocht je hem aaien en dan hem een naam geven. nadat ik hem een naam had gegeven, kwam mijn hond terug naar mij en moest ik hem terug beginnen aaien en daarna weer een naam geven en zo telkens weer opnieuw? en er komt ook altijd in het rap een tekst in het engels maar die gaat rap weg. ik snap het niet altijd moet ik mijn hond een nieuwe naam geven?! Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Je moet de naam goed luid en duidelijk spreken. Als je hem stilletjes inspreekt en raar zegt dan zal de game het telkens weer opnieuw vragen. Ik had dit probleem ook, en het is vrij irritant als het na een lange tijd nog niet gaat. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) en ookal sprak je het niet duidelijk uit kon je dan ook de naam schrijven en opslaan, na een paar keren als ik zijn naam riep mocht ik zijn naam schrijven en dan moest ik weer opnieuw beginnen aaien en dan weer zijn naam roepen en schrijven . overkwam jou dat ook? Bewerkt: 2 augustus 2006 door tallex Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Als je hem een naam heeft gegeven, hem een paar keer gegaaid en ingeroepen hebt, krijg je normaal een venstertje te zien en dan kan je verder gaan. Misschien nam je de keuze van dat je weer wou herbeginnen met hem een naam te geven. Als ik zijn naam een paar keer ingeroepen had kon ik gewoon voortgaan. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) nadat ik zijn naam geschreven heb moet ik een paar keer op continue klikken ben ik weer in home wat nu? en als ik een tijdje het spel laat spelen moet ik weer zijn naam opnieuw inspreken en weer opnieuw schrijven Bewerkt: 2 augustus 2006 door tallex Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Je hebt je naam dus nog niet, volgens mij moet je een aantal keer heel duidelijk zijjn naam zegen ben je klaar met de naam dan moet je het saven Greets Syfes Reageren
Talietje Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) heb jij het spel soms? en ik heb al een paar keren zijn naam gegeven edit: is mijn spel misschien mislukt of hoe zit dat? ik slaag telke,s in die opdracht voor je hond zijn naam een paar keer na elkaar te roepen , soms zijn er wel vraagtekens als je veel lampjes na elkaar hebt kan je de naam invullen en dan continue en dan ben ik terug in home er is niks verandert, er is niks bijgekomen ofzo. lig het aan het spel of moet ik ervoor zorgen als ik zijn naam moet zeggen dat hij het altijd na mekaar moet begrijpen en dat hij geen vraagtekens krijgt in dat ballonetje ? Bewerkt: 2 augustus 2006 door tallex Reageren
Talietje Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 heb jij het spel soms? en ik heb al een paar keren zijn naam gegevenedit: is mijn spel misschien mislukt of hoe zit dat? ik slaag telke,s in die opdracht voor je hond zijn naam een paar keer na elkaar te roepen , soms zijn er wel vraagtekens als je veel lampjes na elkaar hebt kan je de naam invullen en dan continue en dan ben ik terug in home er is niks verandert, er is niks bijgekomen ofzo. lig het aan het spel of moet ik ervoor zorgen als ik zijn naam moet zeggen dat hij het altijd na mekaar moet begrijpen en dat hij geen vraagtekens krijgt in dat ballonetje ? ? Reageren
Talietje Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 help me asjeblieft!!! mijn geduld raakt op Reageren
Jowx Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Als je de naam een paar keer genoemd hebt krijg je op den duur een venster waarin je het moet typen, daarna slaat het spel als het goed is de naam vanzelf op. Tenzij je te onduidelijk bent geweest hoef je hierna niet opnieuw een naam aan je hondje te geven. Lees daarom goed de aanwijzingen op het scherm, als daarin staat dat je het nog maals wilt doen is het probleem opgelost door het een paar keer te proberen. Als er staat dat je hond je naam begrijpt dan heeft hij/zij pas een naam. Lees dus goed de aanwijzingen op het scherm, als je die volgt moet het wel goed gaan. Wat je ook kan proberen is om je ''Mic Sensitivity'' op scherp te zetten, dit kan je doen door naar Home -> Go Out -> Info -> System Settings -> Mic Sensitivity -> High. Zorg er ook voor dat je het in een rustige ruimte doet, dan voorlom je dat andere geluiden je storen. Mocht het nu nog niet lukken, dan moet je je probleem beter beschrijven. Beschrijf bijvoorbeeld wat je te zien krijgt na het invoeren van de naam, zo kunnen we je beter helpen. Succes! Bewerkt: 3 augustus 2006 door Jowx Reageren
Talietje Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Als je de naam een paar keer genoemd hebt krijg je op den duur een venster waarin je het moet typen, daarna slaat het spel als het goed is de naam vanzelf op. Tenzij je te onduidelijk bent geweest hoef je hierna niet opnieuw een naam aan je hondje te geven. Lees daarom goed de aanwijzingen op het scherm, als daarin staat dat je het nog maals wilt doen is het probleem opgelost door het een paar keer te proberen. Als er staat dat je hond je naam begrijpt dan heeft hij/zij pas een naam. Lees dus goed de aanwijzingen op het scherm, als je die volgt moet het wel goed gaan.Wat je ook kan proberen is om je ''Mic Sensitivity'' op scherp te zetten, dit kan je doen door naar Home -> Go Out -> Info -> System Settings -> Mic Sensitivity -> High. Zorg er ook voor dat je het in een rustige ruimte doet, dan voorlom je dat andere geluiden je storen. Succes! ow, maar ik heb de knop go out niet in home , alleen maar de tekening van mijn hond en zijn naam en naast zijn naam staat een vraagtekentje. ik kan niet echt engels, maar als ik aan het spelen ben , verschijnt dit af en toe op mijn scherm : Did Maxie (Maxie is mijn hond) respond to you? keep calling his name so he can get used to hearing it. begrijpt hij zijn naam misschien niet? moet ik hem een nieuwe naam geven of hoe zit dat? jij begrijpt er misschien meer van dan van mij Bewerkt: 3 augustus 2006 door tallex Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb het spel ook en volgens mij moest je in het begin gewoon hem een paar keer roepen voordat hij echt naar de naam luisterde. Hij begrijpt inderdaad zijn naam (nog) niet. Je moet dus dezelfde naam blijven gebruiken, dan kan hij eraan wennen. In het begin kan je ook nog niets doen. Je kunt niet gaan wandelen, noch aan van die 'contests' meedoen. Eerst moet je hem/haar de naam leren, en dan pas kan je één van die andere dingen gaan doen. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb het spel ook en volgens mij moest je in het begin gewoon hem een paar keer roepen voordat hij echt naar de naam luisterde. Hij begrijpt inderdaad zijn naam (nog) niet. Je moet dus dezelfde naam blijven gebruiken, dan kan hij eraan wennen. In het begin kan je ook nog niets doen. Je kunt niet gaan wandelen, noch aan van die 'contests' meedoen. Eerst moet je hem/haar de naam leren, en dan pas kan je één van die andere dingen gaan doen. en is het dan ook normaal dat je nadat je zijn naam een paar keer hebt geroepen dat je hem dan meteen oook kan schrijven en altijd zoverder... roepen , schrijven, roepen , schrijven... hoe lang denk je nog dat dat kan duren, want ik word het stilletjes aan beu! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb het spel ook en volgens mij moest je in het begin gewoon hem een paar keer roepen voordat hij echt naar de naam luisterde. Hij begrijpt inderdaad zijn naam (nog) niet. Je moet dus dezelfde naam blijven gebruiken, dan kan hij eraan wennen. In het begin kan je ook nog niets doen. Je kunt niet gaan wandelen, noch aan van die 'contests' meedoen. Eerst moet je hem/haar de naam leren, en dan pas kan je één van die andere dingen gaan doen. en is het dan ook normaal dat je nadat je zijn naam een paar keer hebt geroepen dat je hem dan meteen oook kan schrijven en altijd zoverder... roepen , schrijven, roepen , schrijven... hoe lang denk je nog dat dat kan duren, want ik word het stilletjes aan beu! Dat vind ik een beetje raar eerlijk gezegd. Aangezien het volgens mij zo was dat je eerst een aantal keren zijn naam moest inspreken, dan opschrijven. Vervolgens moest je hem een paar keer roepen en daarna was het klaar. Dus weet je zeker dat je het ook telkens in moet typen? Reageren
Talietje Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 ja, shit dan is mijn spel kapot ofwat? maar wie kan er dit vertalen Did Maxie (Maxie is mijn hond) respond to you? keep calling his name so he can get used to hearing it. en moet ik ook eens opschrijven wat die allemaal zeggen in het engels nadat ik mijn hond zijn naam heb geschreven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.