Jump to content

Nintendogs

Recommended Posts

Geplaatst:
en als je hond nu iemand tegenkomt , de hond die in dat spel zit niet van de draadloze stand maar de hond die in hets spel zit, kan die daar dan een vriend met worden zodat de naam van je hond zijn vriend in zijn vriendenlijst staat

Nee, dat kan niet. Alleen honden die je tegen komt in ''Bark Mode'' komen op je vriendenlijst te staan. ^_^

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

22

• Jowx

11

• Dutchy3010

7

• Silverwing

3

Geplaatst:
en als je hond nu iemand tegenkomt , de hond die in dat spel zit niet van de draadloze stand maar de hond die in hets spel zit, kan die daar dan een vriend met worden zodat de naam van je hond zijn vriend in zijn vriendenlijst staat

Nee, dat kan niet. Alleen honden die je tegen komt in ''Bark Mode'' komen op je vriendenlijst te staan. ^_^

ah, dus van de draadloze stand

Geplaatst:

en nu heb ik nog een allerlaatste vraag... ik heb nu een hond een jongen en ik koop nu nog een hond erbij en het is een meisje, kunnen die dan samen een puppy maken? (maar alleen later als mijn puppy's grote honden zijn)

Geplaatst:
en nu heb ik nog een allerlaatste vraag... ik heb nu een hond een jongen en ik koop nu nog een hond erbij en het is een meisje, kunnen die dan samen een puppy maken? (maar alleen later als mijn puppy's grote honden zijn)

Hahahaha.. Nee, helaas is dat ook niet mogelijk. Je hondjes kunnen wel bevriend raken en het goed met elkaar vinden, maar puppy's komen er alees niet van. Je honden worden trouwens ook nooit groter, ze zullen altijd een puppy blijven, mede hierom is het onlogisch als je puppy's andere pyppy's gaan maken. :puh:

Geplaatst:

ah spijtig en verder krijg je in het spel geen opdracht voor iets te doen alleen maar kopen en contesten?

Geplaatst:
ah spijtig en verder krijg je in het spel geen opdracht voor iets te doen alleen maar kopen en contesten?

Je opdracht is vrij simpel. Je moet zoveel mogelijk trainerspunten verzamelen. Dit kan door contests winnen en de hondjes dingen aan te leren.

Natuurlijk moet je je hondjes ook goed verzorgen. De contests worden wel steeds moeilijker. Als je binnen de eis haalt, ga je naar een hoger niveau. Het hoogst is $1000. Je mag 3x per dag doen, dus dan loopt je bankrekening vrij vol.

Er komt volgens mij niet een echte missie meer bij, alleen maar zoveel mogelijk trainerspunten verzamelen!

Geplaatst:

Nee, het concept van Nintendogs bestaat vooral uit het realistisch verzorgen van een puppy. Buiten dingen kopen, je pup verzorgen, meedoen aan contests en via de Bark Mode vrienden ontmoeten kan er niks mee. Geen speciale missies of opdrachten, gewoon het verzorgen van je puppy. :)

Geplaatst: (bewerkt)

en zijn er elke dag nieuwe spulletjes in de winkel? want je zei tijdig wanneer? elke dag of het hangt er vanaf hoelang je speelt? ik wil dat mijn hond meer speelgoed heeft en nog wat van die dingen :puh:

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:
en zijn er elke dag nieuwe spulletjes in de winkel? ik wil dat mijn hond meer speelgoed heeft en nog wat van die dingen :puh:

Niet elke dag, dat gebeurt willekeurig. Je kan op 1 dag meerdere keren nieuwe spullen tegen komen, wat ook kan is dat je na 10 dagen nog niks nieuws gezien hebt. Met het uitlaten vindt je ook vaak aparte dingen, dan moet je een route langs vraagtekenboxen nemen. :Y

ik heb een paar voorwerpen waarmee ik niet weet hoe ik ze moet gebruiken eerst had ik zo een spielgoedje, een bellenblazer , ik wist niet hoe ik er bellen met kon blazen, ik heb altijd wat zitten sukkelen , maar nu weet ik hoe ik dat ding moet gebruiken, je moet gewoon in de microfoon blazen.

ik heb n nog een ding een fototoestel maar hoe moet je er foto's met trekken?

en wat ik ook nog wou vragen komen er ook eens nieuwe honden in de kennel

Geplaatst:
en wat ik ook nog wou vragen komen er ook eens nieuwe honden in de kennel

Ja, als je via Bark Mode een andere eigenaar tegen komt met een hondenras die niet in je kennel zit wordt die erbij gedaan na de ontmoeting. Ook kan je honden vrij spelen in de kennel, hiervoor moet je bepaalde voorwerpen vinden of een bepaald aantal trainer points behalen. Welke honden dat zijn hangt er van af welke versie van het spel je hebt.

Nintendogs: Labrador and Friends

Nintendogs: Dachshund and Friends

Nintendogs: Chihuahua and Friends

Wanneer je ''Nintendogs: Dalmatian and Friends'' hebt kan ik je nog niet helpen.

----------

Dat van die fototoestel weet ik niet zeker, maar volgens mij kan je er geen foto's mee maken. Het is gewoon een voorwerp waar je niks aan hebt, net zoals een fotolijstje of een vaas. (Die laatste kan je wel stukgooien waarin meestal iets verborgen zit :puh:) Correct me if I'm wrong.. :)

wat zijn jullie faforiete honden :puh:

edit: ik wil graag ne Welsh Corgi Pembroke willen hebben

Geplaatst:
is er zo ne code of een heat voor voor een Welsh Corgi Pembroke te kunnen krijgen?

Nee, helaas is het in jouw versie (Labrador & Friends) niet mogelijk om een Welsh Corgi Pembroke te krijgen. Zelfs niet na het behalen van een aantal trainer points, er is ook geen cheat die dat mogelijk maakt. De enigste manier om de Welsh Corgi Pembroke in jouw kennel te krijgen is door iemand te ontmoeten (Bark Mode) die zo'n hondje heeft. ;)

Geplaatst:

Je kan je misschien een Armax aanschaffen. Dat is een cheatdevice (oa. voor de PS2, DS, PSP etc...) wat ook veel beter is dan gewoon cheats dat je moet invoeren adh. van teksten invoeren oid. Ik ben er zeker van dat je daar wel wat cheats gaat hebben voor nieuwe honden verkrijgbaar te hebben.

Ik weet eigenlijk niet wat mijn favoriete honden zijn, gewoon omdat ik de naam niet meer weet. :puh: Zover ik nog weet had ik een Pembroke Welsh Corgi hond (of iets in dat genre) en een Labrador.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...