Jump to content

SOTM (Signature Of The Month)

Recommended Posts

Geplaatst:

In dit topic kan je je stem uitbrengen voor de Signature Of The Month.

Het werkt precies hetzelfde als voorheen met de SOTW. ===>HIER<=== kan je alle inzendingen bekijken, en vervolgens in dit topic je stem uitbrengen.

Stemmen (in dit topic) gaat als volgt:

Gebruik dit lijstje om te stemmen.

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

De winnaar van deze SOTM (Signature Of The Month) krijgt maximaal één maand lang zijn signature als header bovenaan het Graphicsforum.

Aan alle deelnemers: veel succes!

Stemmen kan tot en met 13 Augustus!!!

Geplaatst:

Naam: RonaldVC

Waarom: Mooie kleuren en goed uitziende effecten. Gewoon een zomer stijl ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Naam:Froodooo

Waarom: Oorlogs spelletjes vind ik trouwens heel leuk,maar die kleur effecten zijn natuurlijk het beste aan de sig .

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Waarom: Mooie kleuren en effecten, leuk met die vector style ...

Succes !

Geplaatst:

Naam: Silverwing.

Waarom: Mooie render, en een hele mooie achtergrond gemaakt. De signature heeft een lekker dromerig effect. Voor de rest is het heel goed afgewerkt.

Geplaatst:

Naam: Silverwing

Waarom: Moeilijke strijd tussen zijn signatue en die van Ronald, maar die zachte kleuren en dat aanzicht van bovenaf vind ik erg mooi. Vind ook die "glasinloodachtige" accenten erachter bijzonder fraai :klap:

Geplaatst:

Waarom: De vectorbrushes zijn mooi onderverdeeld. Het effect de DJ haar (toch?) is ook heel erg mooi gedaan! De twee lens flare's zorgen voor een mooie lichtinval. Als laatste staat de tekst op de goede plaats met de juiste font + kleur. De border is hetminst van de signature, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het lelijk is! :)

Ik wou eens een sigje wagen voor SOTM en blijkbaar was het niet zo een goed gedacht :puh: .

Geplaatst:

Naam: (deelnemer) Silverwing !!

Waarom: (niet verplicht) Het is Final Fantasy. Achtergrond is Uber !

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: Silverwing

Waarom: Zie hieronder!

Nielok, Ik zie daar geen vissen in.

RonaldVC, Mooie kleuren en gewoon mooi

Jon-Asses, Ik zie maar de helft van de sig en dat plaatje met die beker vind ik niet net

Froop, Alle aandacht gaat naar die hand beetje zonde

Silverwing, De (donkere) render in het midden en mooie felle kleuren eromheen perfect gecombineerd

Froodoo, ziet eruit als ingame footage (ookal is het het waarschijnlijk niet)

Kortom mijn stem gaat uit naar Silverwing!

PS Die van Ronald was ook mooi.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Waarom: I <3 The style, het is heel wat anders en het past erg goed bij het onderwerp. Kortom een top werkje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...