Jump to content

SOTM (Signature Of The Month)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: RonaldVC

Waarom: Mooie sig, om het gevoel van Dance en muziek te scheppen met al die effecten is echt heel moeilijk, het is allemaal erg geslaagd en dus vooral de licht effecten. Ook staat dat oranje wel leuk, en is hij op de één of andere manier niet eentonig. Ik krijg er zin van om er van te gaan dansen. :clown:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Mensen! Er kan nog steeds een paar uurtjes (tot 24:00 uur) gestemd worden. :Y

Laat je stem horen, want de winnende sig wordt een maand lang de header van het GFXfora, dat betekend dus dat je er nog een maand lang tegenaan zal moeten kijken. :Y

Geplaatst:

Naam: RonaldVC

Waarom: Echt een hele mooi signature. De style alles is perfect. Vooral de effecten op de plaat waar de DJ draait, en de effecten op de render. De achtergrond is ook perfect hele mooie style, vooral met vector. Past mooi bij het thema van jou. Het lettertype mocht van mij anders maar dat is smaak. Hier wil ik een best een maandje tegen aan kijken hoor. :D

Geplaatst:

Het stemmen is afgelopen, en de gelukkige winnaar is.... Ik zelf! :puh:

Ik heb de stemmen geteld en de uitslag luidt als volgt:

RonaldVC - 8

Silverwing - 5

Froodooo - 3

Nielok - 0

Jon asses - 0

Froop - 0

Ik wil hierbij de deelnemers hartelijk bedanken voor het meedoen, en de mensen die gestemd hebben bedanken voor het uitbrengen van hun stem.. :)

De winnende signature van RonaldVC (in zelf dus :) ) zal zo snel mogelijk bovenaan het GFXfora als header komen te staan.

Topic unpinned, en open gelaten voor eventuele reacties..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...