the_fa2man Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Die auto van cesar zo heet ie denk ik ik had hem gepakt toen ik een mission had gestopt waar je zulke foto's moet maken van ryder enzo en ik parkeerde hem in de garage in san fierro en nadat ik gesaved had en terug keek was hij er niet meer Bewerkt: 2 augustus 2006 door the_fa2man Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 raar, normaal zou hij er dan toch moeten staan.... Reageren
megamaggot Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 dit heb je soms als je al heel lang je garage niet meer open hebt gedaan om hem te bekijken. ik had die van mij in het begin in de garage van the johnson house gzet,ging verder met de storyline en kwam tijdje later weer in los sanots aan met de storyline:wou ik men auto's gaan bekijken.stondt er maar 1 witte in.terwijl er eigelijk 2 roode in moesten staan. mischien is dit een soort van grapje dat R* erin heeft gezet dat de lak eraf gaat en dat je auto zo ook gestolen kan worden. greetz,MM Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Inderdaat raar maar soms verdwijnen auto's uit je garage. (gestolen?) Maar er blijf er altijd één staan daarom heb ik ook in vele garages maar 1 auto staan . Behalve in de garages op Verdant Meadows. ASPHALT Reageren
the_fa2man Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Jah maar nadat ik hem had geparkeerd had ik gesaved en keek meteen in de garage en er zat niets in. De auto van cesar was niet wit gewoon helemaal weg. Maar wat is eigelijk anders aan de auto van cesar dan de andere Reageren
Ramon Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb dat ook,ik had de auto van The Truth tijdens de missie Riot gepakt,en in mijn garage gezet...Maar later was hij ook weg Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 dat van de truth is bekend maar van ceasar zal wel een bugje ofzo zij zeker Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Jah maar nadat ik hem had geparkeerd had ik gesaved en keek meteen in de garage en er zat niets in.De auto van cesar was niet wit gewoon helemaal weg. Maar wat is eigelijk anders aan de auto van cesar dan de andere Niets, Cesar heeft een doodgewone Savanna zonder Hydraulics. Je kan een Savanna jatten en hem rood verven in Transfender, de binnenkant (Color 2) is ook donkerrood. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 zijn nummerbord is VLA FL ook wel varrios los azecas for life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.