Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

goed gedaan mark, ga zo door! iemand vroeg me of je van rsc kan jumpen. ja, dit kan, het is het hoogste gebouw van nu toe. typ de cheat rocketman in, en ga dan via de muur van RSC naar boven(hoogste toren) mvg, applemac

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren hebben we met admins gepraat over een Sub-fora voor jullie mod. Bij deze mag ik jullie van harte feliciteren met jullie nieuwe sub-fora. Voor vragen kan je altijd bij mij terecht. Nog veel succes heren. Wanneer het sub-fora er komt is nog niet duidelijk. Alleszins een van deze dagen. ;)

Met vriendelijke groet,

Matiscus.

Link to comment
Delen op andere websites

matiscus, mooi, maar vergeet niet dat Las Colinas en dit GLD samenwerken he mag dat dat wij van Las Colinas in die sub fora posten?

misschien kunnen jullie de topic van las colinas ook naartoe verplaatsen, lijkt me best

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad wel zo, maar Las Colinas heeft het niet aangevraagd, en wij hadden het eerder aangevraagd (voordat we samenwerkten) Maar het LC topic wordt (Indien mogelijk) gemoved naar het GLD forum. Meer over dit hou ik voorlopig geheim!

Mvg, AppleMac

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad wel zo, maar Las Colinas heeft het niet aangevraagd, en wij hadden het eerder aangevraagd (voordat we samenwerkten) Maar het LC topic wordt (Indien mogelijk) gemoved naar het GLD forum. Meer over dit hou ik voorlopig geheim!

Mvg, AppleMac

Ik kan altijd topics verplaatsen als het nodig is. Je kan me gerust er een PB voor sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het FORUM gaat The Green Light District heten, maar Las colinas komt er netzovaak in als GLD! 8)

>>> Door Matiscus: Op aanvraag per PB van NickOnly heb ik het topic verplaatst naar jullie eigen subfora. Succes heren. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

loadsays2.png

Inleiding:

Welkom in het gebied, dat je nooit meer zult vergeten. Welkom in The Green Light District. Deze modificatie is onderverdeeld in eilanden. Op deze eilanden hebben zich districten gevestigd, met elk een aparte stijl en eigen thema. Al deze districten bij elkaar vormen de meest donkere, en het meest criminele circuit ter wereld!

Geschiedenis van deze modificatie

Enkele jaren terug had Apple-Mac een modificatie in gedachten, die zeer veel zou lijken op The Red Light District, een stuk stad dat we kennen uit GTA 3. Maar om zo'n modificatie te maken, was samenwerking vereist. Apple-Mac vond een zeer goeie samenwerking toen hij Nickonly aanbood om mee te helpen aan een project. Dit project zou 3 eilanden plaatsen in Grand Theft Auto: Vice City. Maar al snel besloten ze om de modificatie voor GTA: San Andreas te bouwen, ivm. spelers en uitgebreidere mogelijkheden. Nog later werd beslist om van deze mod een Total Conversion-mod te maken. Dit betekend dat al het originele land uit het spel verwijdert wordt, en het land van de mod hiervoor in de plaats komt.

Districten? Wat zijn dat?

Een district is vaak op een eiland gevestigd, en heeft zijn eigen stijl & thema. The Green Light District is opgesplitst in 4 grote districten, namelijk Forston Island, The Downtown District en Liberty Tree's[!].

*Opmerking: [!] Dit houdt in dat de naam van dit district nog niet bevestigd is, en mogelijk nog gewijzigd wordt.

Nieuwe wapens, voertuigen en missies gaan een belangrijke rol spelen...

Absoluut! Als de mod eenmaal uit is zal je versteld staan van de mooie voertuigen, de nieuwe wapens, en de schitterende storyline.

Waarom GLD joinen?

Met alle (kleine) beetjes steun die we ontvangen, lukt het ons om GLD ook helemaal af te maken. Daarom kunnen we elke (kleine) hulp van leden gebruiken. Lees hieronder de informatie van de eilanden zorgvuldig door!

Ik wil meer informatie over deze mod

Als je meer informatie over deze mod zou wenst te ontvangen, houd dan het News/Updates-topic in de gaten. Buiten dat is er nog een tweede mogelijkheid. Ga gewoon eens even langs op onze Wiki-Pagina, op gtamodding.com. Hier vind je (bijna) alle informatie over de mod. Mocht je na het lezen nog een vraag hebben, dan kun je altijd een PB sturen naar Apple-Mac, Nickonly of Mythbuster

Hieronder volgt een rondleiding door GLD.

GLDbannermettekst.png

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel iets willen doen voor deze mod maar geen lot huren (die krijg ik toch nooit af :bonk:)

maar eerder kleine dingen modellen zoals een of brug ofzoiets, en als jullie nog een granaat of tank nodig hebben, kijk hieronder :bier: (ze zijn allebei nog niet helemaal af)

granaatnf8.jpg

PanzerIVversie4foto1.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wil joinen moet je niet in dit topic posten maar in het aanmeld topic. Dit topic zal binnenkort trouwens gesloten worden.

>>>Door Apple-Mac: Dit topic gaat opslot. Het wordt echter niet verwijderd. Dit topic krijgt de naam: Geschiedenis van The Green Light District!<<<

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Het officiële screen show topic van GLD.

Een paar regels:

-Alleen ingame

-Het zijn final screens

-GLD only!

-Geen onafgemaakte delen van GLD in beeld brengen

-Geen bebugde delen van GLD in beeld brengen(Daaronder geldt ook gebrek aan pre-lighting)

-Geen extreem groot overzicht van GLD geven: Probeer het zo beperkt mogelijk te houden

-Voor GLD leden alleen!

Ik trap af:

ingamenobugs1bm9.png

blizzard3ho7.png

Comments zijn welkom!

@Hieronder: Thanks :)

@Daaronder en daaronder en daaaar weer onder: Thanks. Over die texture: Tsja.... :puh: Gaan we nog wel iets aan doen :)

@Daaronder: Thanks :puh: (Hoe vaak ga ik nog editten?.... :clown:)

[Nick zegt]:Wat denk je van posten?

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...