Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het gebouw op de achtergrond op de tweede screen vind ik niet zo mooi vanwege die baksteentextuur die vaak herhaald wordt. Zo krijg je - in mijn ogen - een nogal lelijk effect. Verder, KUTGW!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Die 1ste had je me al laten zien op MSN, en zoals ik toen al zei vind ik die echt heel mooi.

Dan de 2e, ook die vind ik er erg goed uitzien, maar het kleine puntje van kritiek is (Zoals Big Boss ook al zei) toch dat gebouw met die bakstenentextuur.

Goed werk geleverd!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo. Daar ben ik weer.

Laten we (ik en m'n gespleten persoonlijkheid) eens even reageren op de reacties:

BigBoss:

Klopt, die textuur is fout, maar ik kan je zeggen, heel die lot is nog fout! Heeft nog veel te veel poly's (voor mijn doen dan, he Myth?), andere textuur foutjes en nog wel wat lelijkheden. Deze gaan we dan ook nog een Facelift geven :bier:.

Silverbyte:

Idem

De rest:

Bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ziet er stoned uit ! :puh: [Hehe , doet me denken aan mijn missie]

- Model zelf ziet er goed uit +

- Reflecties vind ik iets te -

- Chroom en andere textures of mapping materials zijn er wel mooi uitgekomen +

Rating: 8.5/10

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe screens, waarvan ik dit keer eerst toestemming gevraagd heb aan Mythbuster.

gldoh2.png

gldqa6.png

01fk6.png

Een beetje bewaking, kan geen kwaad..

Heizer gemaakt door: Mythbuster

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe screens, dit keer van een nieuw voertuig.

De body van deze auto is maar een voorproefje van één van de vele body's die er komen.

hotringnormal2en6.png

hotringnormal3hm3.png

hotringnormal4gb4.png

Mythbuster

EDIT@.:Tom:.: Dat is al geregelt dat afstands besturing. De batterijen zitten onder dat zwarte aan de rechterkant, samen met de ontvanger en servo's.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

/me bevestigt bovenstaande. Als je wil kan ik er eens naar kijken om hem dan ook echt op afstand te kunnen besturen ? Ook misschien plaats voor batterijen in te doen ?

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

/me bevestigt bovenstaande. Als je wil kan ik er eens naar kijken om hem dan ook echt op afstand te kunnen besturen ? Ook misschien plaats voor batterijen in te doen ?

Tom :cya:

Zo'n ding rijd op benzine, lijkt me dan niet logisch als er batterijen in komen :7 Ik was even vergeten dat er ook servo's inzitten en een ontvanger voor de afstandbediening :7 Domme, domme ik.

@Myth: Je RC wagen ziet er super uit, lekker gedetaileerd en ook net echt :D

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Nieuwe screens, van een voertuig wat je misschien niet zou verwachten, namelijk:

de Phobos VT, uit GTA Liberty City Stories(ja hetzelfde model, geen remake of iets dergelijks). Het chrome lijkt misschien een beetje overdreven, maar dat komt doordat het een stilstaand plaatje is(ingame ziet het er wel goed uit namelijk). Natuurlijk zitten er aangepaste wielen onder, die er best wel bij passen: Infernus/Banshee/Buffalo wielen, maar dan met zwart glimmende velg en chrome middenstuk...(En natuurlijk wat high polier) Ik zou zeggen: Kijk zelf

PhobosVT4.png

Comments please....

@hieronder: Lol.. :puh: Daar kan ik niks aan doen, bij mij zijn ze binnen no-time geladen :puh:

Ach zeur :puh: Ik verander 't wel...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...