Gijsso Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik hou niet echt van modden en ik doe het niet maar dit ziet er echt fantastisch uit. Jij hebt heel goed op de details gelet en dan krijg je een hele mooie auto. 10/10 Gewoon prachtig Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Het gebouw op de achtergrond op de tweede screen vind ik niet zo mooi vanwege die baksteentextuur die vaak herhaald wordt. Zo krijg je - in mijn ogen - een nogal lelijk effect. Verder, KUTGW! Bewerkt: 5 februari 2008 door Big Boss Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Die 1ste had je me al laten zien op MSN, en zoals ik toen al zei vind ik die echt heel mooi. Dan de 2e, ook die vind ik er erg goed uitzien, maar het kleine puntje van kritiek is (Zoals Big Boss ook al zei) toch dat gebouw met die bakstenentextuur. Goed werk geleverd! Reageren
Black Force Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Die Auto's zijn echt vet man!! Greetz, Black Force Reageren
Nickonly Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Zo. Daar ben ik weer. Laten we (ik en m'n gespleten persoonlijkheid) eens even reageren op de reacties: BigBoss: Klopt, die textuur is fout, maar ik kan je zeggen, heel die lot is nog fout! Heeft nog veel te veel poly's (voor mijn doen dan, he Myth?), andere textuur foutjes en nog wel wat lelijkheden. Deze gaan we dan ook nog een Facelift geven . Silverbyte: Idem De rest: Bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Goed Gedaan MythBuster Dodge Charger R/T 10/10 Lamborghini.... 7/10 Dus voor alles een 9/10 Goed gedaan Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Ziet er stoned uit ! [Hehe , doet me denken aan mijn missie] - Model zelf ziet er goed uit + - Reflecties vind ik iets te - - Chroom en andere textures of mapping materials zijn er wel mooi uitgekomen + Rating: 8.5/10 Tom Bewerkt: 1 maart 2008 door .:TOM:. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Nieuwe screens, waarvan ik dit keer eerst toestemming gevraagd heb aan Mythbuster. Een beetje bewaking, kan geen kwaad.. Heizer gemaakt door: Mythbuster Apple-Mac Bewerkt: 12 maart 2008 door Apple-Mac Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Nieuwe screens, dit keer van een nieuw voertuig. De body van deze auto is maar een voorproefje van één van de vele body's die er komen. Mythbuster EDIT@.:Tom:.: Dat is al geregelt dat afstands besturing. De batterijen zitten onder dat zwarte aan de rechterkant, samen met de ontvanger en servo's. Bewerkt: 2 maart 2008 door Mythbuster Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 De Heizer en die RC car zijn echt vet! Zeer mooi gedaan, weinig op aan te merken. Komt er ook een RC car met de body van een Charger? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) /me bevestigt bovenstaande. Als je wil kan ik er eens naar kijken om hem dan ook echt op afstand te kunnen besturen ? Ook misschien plaats voor batterijen in te doen ? Tom Bewerkt: 2 maart 2008 door .:TOM:. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) /me bevestigt bovenstaande. Als je wil kan ik er eens naar kijken om hem dan ook echt op afstand te kunnen besturen ? Ook misschien plaats voor batterijen in te doen ?Tom Zo'n ding rijd op benzine, lijkt me dan niet logisch als er batterijen in komen Ik was even vergeten dat er ook servo's inzitten en een ontvanger voor de afstandbediening Domme, domme ik. @Myth: Je RC wagen ziet er super uit, lekker gedetaileerd en ook net echt Greetz Bewerkt: 2 maart 2008 door Galiorix Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Zo die screens op de eerste pagina zien er geil uit, ga zo door. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Nieuwe screens, van een voertuig wat je misschien niet zou verwachten, namelijk: de Phobos VT, uit GTA Liberty City Stories(ja hetzelfde model, geen remake of iets dergelijks). Het chrome lijkt misschien een beetje overdreven, maar dat komt doordat het een stilstaand plaatje is(ingame ziet het er wel goed uit namelijk). Natuurlijk zitten er aangepaste wielen onder, die er best wel bij passen: Infernus/Banshee/Buffalo wielen, maar dan met zwart glimmende velg en chrome middenstuk...(En natuurlijk wat high polier) Ik zou zeggen: Kijk zelf Comments please.... @hieronder: Lol.. Daar kan ik niks aan doen, bij mij zijn ze binnen no-time geladen Ach zeur Ik verander 't wel... Bewerkt: 5 april 2008 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.