Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nieuwe screens, van een voertuig wat je misschien niet zou verwachten, namelijk:

de Phobos VT, uit GTA Liberty City Stories(ja hetzelfde model, geen remake of iets dergelijks). Het chrome lijkt misschien een beetje overdreven, maar dat komt doordat het een stilstaand plaatje is(ingame ziet het er wel goed uit namelijk). Natuurlijk zitten er aangepaste wielen onder, die er best wel bij passen: Infernus/Banshee/Buffalo wielen, maar dan met zwart glimmende velg en chrome middenstuk...(En natuurlijk wat high polier) Ik zou zeggen: Kijk zelf

PhobosVT4.png

Comments please....

@hieronder: Lol.. :puh: Daar kan ik niks aan doen, bij mij zijn ze binnen no-time geladen :puh:

Ach zeur :puh: Ik verander 't wel...

Hey, de auto ziet er naar mijn mening veelste lowpoly uit. Ingame kan hij er misschien wel goed uitzien. Maar toch is een meer gedetaileerder voertuig mooier, vandaar dat wij in MS ook bestaande autos in kwaliteit 'pimpen'. Zoals bijvoorbeeld het maken van 3d motorblokken.

Ik vind ook dat de UVW die jullie hebben gebruikt niet uitermate geschikt is. Ook ziet alles er erg naturel uit, ik kan er bijvoorbeeld geen bepaalde sfeer uithalen.

Voorderest zal ik achter bij die berg overgangs texture gebruiken, en het gras wat minder netjes groen. Want nu lijkt alles gewoon door de mens gemaakt, het oogt niet natuurlijk.

Vat mij comentaar niet als gezijk op. Ik wil jullie alleen maar tips geven: ;)

met vriendelijke groet:

Tim :7

Link to comment
Delen op andere websites

De auto is inderdaad nogal low poly, maar ik heb er ook een 3d motorblok ingelegt, met highpoly "dinges aan de bovenkant". Dit doe ik namelijk bij al mijn auto's, meestal maak ik een helemaal nieuw motorblok, met als basis een SA blok, maar dus met b.v. een nieuwe carburateur, uitlaten in volledig 3d enz.. (Zo heb in die Rumbler R/T('69 Charger) een 426 Hemi vrij gedetaileerd nagemaakt, en die Blizzard(Countach) heeft een V12...).

Ook de wielen heb ik aangepast naar mijn smaak zodat ze meer bij de auto passen, "40-hoekig" in plaats van 8??-hoekig zoals in SA, en glimmendzwart met chromen naaf.. Ook de achterlichten zijn van 6-hoekig naar 20-hoekig gegaan, hetzelfde geldt voor zo'n beetje alle ronde vormen. Ik houd zelf ook niet van low poly, (daarom zijn mijn eigen auto's altijd nogal "wel erg high poly" om het maar zo te zeggen zoals Nick en Apple het zeggen xD)

Je hebt inderdaad gelijk met "gedetaileerder ziet er altijd beter uit, ookal zie je het ingame niet", toch vind ik dat je op dát plaatje weinig kan zien dat rond hoort te zijn terwijl het heel hoekig is(behalve de wielkasten, maar zelfs dat valt, vind ik(!), niet heel erg op)

Over dat egaal, ik weet niet of je de auto bedoeld of de gebouwen, maar bij de auto heb ik de standaard LCS body texture gebruikt, (Lijkt heel erg op die van SA in princiepe), en als reflectie ook standaard SA reflectie dus er zit ook wel een beetje "modder" op de zij, voor en achterkant.

Ik ben nu met een andere auto bezig, en die ben ik inderdaad helemaal aan het updaten.

Oja: Ik zie je commentaar niet als gezeik, maar als tips, vandaar dat ik er ook antwoord op geef...

Link to comment
Delen op andere websites

@ Tim, klupt maar dit eiland is gemaakt toen we nog echte n00bies waren. het 1e eiland wordt ons pronkstuk (zo vatte ik het op :puh:), daar zijn Nickonly vooral en ik een beetje mee bezig (qua eiland).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Na lange tijd toch weer een screentje om jullie gelukkig te maken.

0ba2c623.png

lifted (Gang) Rancher

Comments aub.

NB: Ik heb geen idee waarom de ped in die auto verdwenen is, don't mind that.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow Mythbuster, ziet er goed uit hoor. Ook die omgeving. Erg mooie screenshot, alleen moet je er wel opletten dat sommige gebouwen verwijderd zijn.

Ga zo door verder :D

Apple-Mac :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Er zijn toch een paar dingen waar ik op moet attenteren waardoor ik de screen eerlijk gezegt helemaal niet mooi vind.

Ten eerste zien de autos er ontzettend onrealistisch uit, en ik ben ook niet tevreden over de kwaliteit.

Ten tweede zijn de textures van het rechtse gebouw niet goed getextured, het ziet er erg slordig uit.

Ten derde zal ik toch echt radiosity prelightning gebruiken, dat is zo simpel, je hoeft alleen maar in 3ds max een skylight te plaatsen, en vervolgens radiosity instellen en vertex paint.

Ten vierde zal ik dat groene boompje bij de raamtexture van het linkse gebouw weghalen, want het valt heel erg op dat het zich herhaald. ik vind zelf herhaling niet zon probleem, maar het moet niet opvallen.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor je reply Tim. Hier kunnen we tenminste wat mee.... zo ongeveer... Namelijk:

Ten eerste: Waarom vind je de auto's er onrealistisch uit zien? Door de reflectie, die by the way standaard SA reflectie is... Door de vorm van de auto? Dan moet je toch bij R* zijn, want de auto komt uit GTA VCS, ik heb er alleen een realistische(dus niet zo plat enzo) onderkant tegenaan gegooid en de auto zelf wat high polier gemaakt(eerst was hij echt super low poly).

Als je bedoeld die vering: Ik heb vaak zat zo'n lifted jeep gezien op de straat, er staat er zelfs een een paar straten verderop (een blauwe 1976 Ford Bronco, waar deze toevallig ook op gebaseerd is, ik heb de vering daarom ook zo exact(maar toch niet té exact natuurlijk, anders wordt het weer té high poly) mogelijk nagemaakt van een Bronco)(nadat ik klaar was met de originele Gang Rancher nog meer te baseren op die Bronco kwam ik er trouwens pas achter dat er echt EXACT zo een hier in het dorp stond als waar ik plaatjes van had, zelfs dezelfde metallic blauwe kleur :puh: )

Aan de kwaliteit kan ik niet echt iets veranderen helaas: als ik via imageshack upload zijn de plaatjes in png formaat, (dat deed ik eerst namelijk), en toen werd er geklaagd dat de plaatjes niet snel genoeg laadde, want ik moest "photobucket gaan gebruiken, dat is wel snel", maar dan worden de plaatjes jpeg formaat, dus vrij slechte kwaliteit.

Dat rechtste gebouw is precies wat Apple zei :7 "je moet er alleen wel op letten dat sommige gebouwen verwijderd zijn". Sorry Apple, ik zal er op letten Apple :engel: . lol....

Ten derde: Niet echt veel idee hoe dat allemaal werkt. Maar als je daarmee op de auto doelt: In Zmodeler kan dat niet, en 3DsMax vind ik (voor auto's!!!) een klote programma om in te werken, daarnaast zie ik er geen nut in om voor dit soort dingen op 3dsmax over te stappen, ik zie geen verschil met originele auto's.. Dus je zal het wel over de gebouwen hebben: wij vinden het er zelf goed uit zien, en om het maar even zoals R* te zeggen: "we maken het hoe wij het willen hebben".

Die ramentexture is inderdaad een goed punt, hier klaag ik met andere dingen soms ook over, dus je kan verwachten dat dat veranderd wordt. :)

Ik zou graag een reply krijgen op wat je precies zo onrealistisch vind aan die auto('s?), dan kunnen we er tenminste wat mee bij volgende auto's.

EDIT: Over de kwaliteit, Het is geloof ik andersom, photobucket geeft png formaat, imageshack jpeg. Zie ik net pas, dus bedoel je de kwaliteit van die auto? Ik heb alle lelijke hoeken high polier gemaakt(is misschien zo niet te zien op zo'n plaatje, maar het is wel zo), misschien dat je klaagt over de wielkassen: die zijn ook afgerond als je goed kijkt, ik heb ze express deze vorm gelaten en niet rond gemaakt, omdat de normale Rancher,(van SA), ook vierkante wielkassen/spatborden heeft.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

srry voor de onduidelijkheid,

in ieder geval vind ik de autos er onrealistisch uitzien, omdat ze er een beetje cartoony uitzien, je merkt zo dat dit niet SA graphics zijn,

wat ik met cartoony bedoel is dat de lak erg onrealistisch overkomt, glans toevoegen aan autos geeft toch niet zon mooi resultaat, je krijgt pas echt resultaat in reflecties wanneer je ENB series gebruikt om je screens te maken. Maar ik begrijp dat niet iedere videokaart dit tooltje aankan.

Maar om niet te lullig over te komen moet ik toch zeggen dat ik ook 1 mooi ding zie in de screen, en dat zijn die armachtige dingen rechts in de screen, dit is een decoratie neem ik aan?

Jullie moeten er wel iets aan doen dat je screens niet lelijk overkomen, zet de graphics van GTA op extra high, en de resolutie het hoogste wat je sherm kan vertonen. Voortaan als je screens maak moet je deze gewoon in paint als .jpg bestand opslaan.

iig veel succes met jullie mod,

M.v.g. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ah nu weet ik wat je bedoeld. Alleen "je kan duidelijk zien dat dit geen SA graphics zijn"? Voor zover ik weet is er niks aan de standaard graphics van SA veranderd (tot nu toe), de enige veranderingen die je op onze screens kan zien ten opzichte van San Andreas zijn de auto's en de stad, dus snap ik nog niet echt wat je daar mee bedoeld.

Over die ENB series: Dat kan inderdaad niet elke videokaart aan,(mijne toevallig wel) maar ik wil ook niet op onze screens die mod aan hebben staan, om dan als GLD klaar is mensen GLD te laten downloaden om ze daarna uit te laten vinden dat die mod op hun videokaart niet werkt. Dan laat je het er mooier uit zien dan het is in de uiteindelijke versie. Ook gebruiken wij sowieso geen mods in GLD die niet voor GLD only zijn gemaakt(en dus zeker geen tools die mensen appart aan moeten zetten voordat ze het spel opstarten en/of waar wij appart credits voor moeten geven) Over die SA reflectie die ik op al mijn auto's gebruik: ik ben nog wel van plan om die misschien iets beter (iets realistischer) te maken, b.v. door ipv alleen maar die (een beetje) bruinachtige "gereflecteerde bergen" er "gereflecteerde" bomen enzo op te zetten.

Over "dat ding rechts" kan ik niets bekend maken, maar neem maar van mij aan dat het niet (alléén) ter decoratie dient

Ik draai SA (en dus GLD) sowieso al op de hoogste resolutie die mijn scherm aankan (1024 x 768), maar als ik een screen maak, post ik natuurlijk niet alles wat er te zien is, (onbelankrijke delen met b.v. alleen maar lucht laat ik zo veel mogelijk weg). Mijn graphics staan trouwens volgens mij ook al op z'n hoogst(weet niet zeker).

In ieder geval bedankt (allebei). Ik zal er op letten dat ik m'n auto's niet te laag op de weg leg(I just like 'em low, als je begrijpt wat ik bedoel :puh:)

@hieronder: xD ontlasting problemen :puh: Lol.. anyway: dankje voor de tip over fraps, ga ik proberen. Photoshop gebruik ik liever niet, ik ga liever geen dingen photoshoppen zodat het beter lijkt dan het is.

@Daaronder: Ah oke, ja dat idee heb ik zelf ook wel. De auto's van VCS zijn volgens mij sowieso meer cartoony dan die van LCS, maar allebei een stuk meer cartoony en "raar" dan de auto's van SA. Toch heb ik die Gang Rancher verbeterd qua kwaliteit, hij is een stuk high polier dan de originele, helaas dat dat kennelijk niet goed genoeg te zien is.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Mythje heeft altijd al ontlasting problemen gehad qua betreft screens. De meeste screens zien er gewoonweg niet echt representatief uit.. misschien een ander programma dan simpelweg Paint en Prt Scrn? Fraps of iets anders doet ook wonderen, met photoshop nog wat dingen wegwerken en alles is representatief (A)

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde dat je zo ziet de de autos uit een spel zijn geimporteert dat mindere graphics heeft dan SA, zoals GTA LCS. Aangezien dit spel eerst op PSP uit kwam, en later op Ps2 heeft het daardoor minder kwaliteit gekregen als GTA Sa vind ik zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde dat je zo ziet de de autos uit een spel zijn geimporteert dat mindere graphics heeft dan SA, zoals GTA LCS. Aangezien dit spel eerst op PSP uit kwam, en later op Ps2 heeft het daardoor minder kwaliteit gekregen als GTA Sa vind ik zelf.

Dat snap ik ook, toch vind ik de screens er nooit zo goed uitzien. Die van Mafia Stories zien er over het algemeen veel afgewerkter en verzorgerder uit.

Dus de freedom tower is er ook? :tu:

10/10 0_0

Je hoeft in godsnaam toch niet alles een fucking cijfer te geven. Je moet beoordelen met beargumentatie, dit is school niet. Wat heb je in godsnaam aan een cijfer als je niet wordt uitgelegd wat er verbeterd moet worden....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...