Donwell Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik heb Gmax ook, en het bestand dat Nickonly me heeft gestuurd was ook een Gmax, ik weet niet of jij het over 3dsmax hebt?? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Over Gmax, ja. *Voor 3dsmax, heb je geen GTAmax nodig, om dff's te exporteren! Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 GTAmax opgestart, heb ik geen MAP_IO scripts??? Kan iemand die voor mij opsturen? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Opgestuurd! *Let op: Het industrie gebied, en het strand zijn al bezet! Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Hier zit geen col_io bij??? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Die zit er wel bij GTA_Col_IO.mse -Weet je het zeker?- PB me maar, als het niet het geval is, of als het niet lukt. Bewerkt: 11 augustus 2006 door Apple-Mac Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Klopt, alleen weet ik niet hoe je er een .col mee maakt?? Jij wel dan?? Anders stuur ik de scene even op, dan zet ik hem verder wel ingame! Donwell Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Nog een vraag: er missen bestanden, iets van afbeeldingen ofzo, zou je die nog even kunnen uploaden?Edit: hier een screen van de missende bestanden: Die heb je alleen nodig als je de textures wil zien in gmax, en als je een dff wil maken. Dus die heb je niet nodig. Want je hebt die DFF al. Hoe je een coll maakt: Open Gmax, klik dan in het menu rechts op utulities (dat hamertje) en dan klik je op DFF IO (van KAM's GTA scripts. Dan moet je even in dat menutje zoekken (wat net geopend is) naar "import DFF". Daar klik je dan op en dan open je de DFF die jij van mij hebt gekregen. als je hem geopent hebt, dan kan dat menu weg en selecteer je in je werkbalk boven op MAXScript. Dan runscript en dan neem je "COL_IO_2b.ms". Dan klik je bij surface parameters eerst op Create boundings en daarna op Set surface. Daarna ga je weer naar IO parameters in dat zelfde menu en typ je op die plek waar je wat in kan typen (onder de knop "Replace") en daar typ je de naam in van de DFF ("Heteiland" in dat geval dus). Dan klik je op Safe as en dan sla je hem op met de naam van de DFF (dus ook Heteiland). En als het dan goed is, zou ie dan opgeslagen moetten zijn. Zo doe ik het tenminste normaal, maar dan heb ik wel dat GTAmax aanstaan. Als ie het dan nog niet doet, dan moet je het maar iemand anders laten doen. En en Appel: die kan je ook gebruiken, maar ik denk dat die van mij handig er is. En Don, als je dat script niet hebt dan stuur ik hem wel even. Nou, ik heb gezegt wat ik heb gezegt, dus hier moet het mee lukken. Nickonly Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Nou, Nick, stuur die van jou dan maar op, want dat col_io staat niet bij de script van Apple (alleen GTA_Col_IO). Donwell Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Als het goed is moet je ze nu hebben! Ik heb hem tenminste gePBt... -Edit- hier zijn ze nog een keer (dan heb jij ze ook appel) en ook voor andere als ze die willen: http://rapidshare.de/files/29033981/COL_IO_2b.ms.html Bewerkt: 11 augustus 2006 door Nickonly Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Ok, het zijn de juiste, maar als ik hem wil opslaan klik ik op OK, dan ratelen linksonder allemaal getallen, maar hij spawnt niet op het bureaublad? Bewerkt: 11 augustus 2006 door Donwell Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Tsja dat probleem had ik ook, dat hij niet wilde opslaan. Maar misschien heb je dat GTAmax niet aan staan of je hebt hem ergens anders opgeslagen dan je bureaublad. Anders moet je ze even ergens anders opnieuw downloaden. Als dat allemaal OK zou moetten zijn weet ik het ook niet hoor, dan moet je even iemand anders ze laten "collen". Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb het net geprobeerd met GTAmax, maar zonder resultaat... Daarom bij deze: Wie kan eventjes van het eiland een .col maken?? Stuur dan een PB, ik stuur de .DFF van het eiland terug! Donwell EDIT: Apple-Mac, ik zag op de eerste pagina dat je óók nog iemand zoekt voor auto's en dergelijke die ergens spawnen, dit wil ik óók wel doen, het is ongeveer hetzelfde als objecten plaatsen! Bewerkt: 12 augustus 2006 door Donwell Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 @don, ik zou de DFF terug sturen en niet de scene van het eiland, want met de DFF maak je de COL. Maar ik denk dat Appel het wel goed vind als jij ook de auto's plaatst. Kan je ze ook laten rond rijden als verkeer? Reageren
Donwell Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Dat helaas niet, en er is naar mijn weten ook nog geen tool daarvoor . Misschien op GTAForums.com, maar ik betwijfel het. Ok, dan stuur ik de DFF wel op! Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.