Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Welke auto,'s worden hiervoor vervangen? Echt sexy die zwarte sportwagen in het midden, en die politie auto,'s zijn tof! Ik kan niet wachten tot de release!

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

screencontainer.jpg

screencontainer2.jpg

screencontainer3.jpg

Er komen waarschijnlijk nog wel andere textures, er moeten nog kabels van de accu´s naar de pannelen, draadwerk in de container en de hoogte tussen de bakken wordt nog ietsje groter.

edit± de kleuren van de lichtbalkjes kloppen ook niet helemaal...

Bewerkt: door Kippetje123
Link to comment
Delen op andere websites

@Kippetje123,

Als je de textures voorziet van betere kwaliteit, en ze beter mapt, dan heb ik een locatie in gedachten waar ik deze container eventueel kan plaatsen...

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Welke auto,'s worden hiervoor vervangen? Echt sexy die zwarte sportwagen in het midden, en die politie auto,'s zijn tof! Ik kan niet wachten tot de release!

Aangezien ik deze auto's allemaal gemaakt heb, op de Ford Cortina na(die heeft Joshua gemaakt, ik geconvert) zal ik 't even opnoemen: Infernus, Kart, Copcarvg(Las Venturas politiewagen), Tampa, Bobcat, Sentinel, Turismo, Hydra(bugged, weet niet of die er in de release version nog in zal zitten), Marquis, Moonbeam, Majestic, Andromada, Hustler, Comet, SuperGT, Perennial,

Euros, Buccaneer, Rancher Lure(Dus niet normale Rancher), RCCam, ZR-350, Solair, Banshee, Stallion, Feltzer, Hermes, Uranus.

Die zwarte sportwagen is overigens de Deimos SP uit GTA Vice City Stories/Liberty City Stories :) Hij is helaas nogal low poly, maar hij rijdt in mijn ogen erg fijn. Er zitten in ieder geval een aantal wagens bij uit de GTA Stories, originele modellen, sommige aangepast zodat sommige delen wat meer high poly zijn. De enige waarbij ik dat niet heb gedaan is eigenlijk de Deimos SP(op de wielen na dan).

De politiewagen op de foto is een 1977 Dodge Royal Monaco, de auto ernaast in blauw-wit is een '74 Monaco, en is dus geen politiewagen. Als je wat '74 Monaco zoekt op google afbeeldingen, zul je begrijpen waarom ie 2 kleuren heeftt. Helaas klopt de carcols.dat in GLD nog niet, eigenlijk hoort de enige combinatie waarbij ie ingame 2 verschillende kleuren heeft, zwart-wit te zijn.

Apple, zou jij voor de 1.7 release willen zorgen dat de hele handling.cfg lines, vehicles.ide en carcols.dat erbij zitten uit de Rar die ik je heb gestuurd, als dat nog niet zo is... Daarbij zou ik graag willen dat je de carcols.dat even opent en wat aanpassingen maakt...

De lijn van de Tampa moet je even naar dit veranderen:

tampa, 74,74, 72,72, 75,75, 79,79, 83,83, 84,84, 36,36, 89,89, 35,35, 91,91, 0,1

En die van de ZR-350 naar dit:

zr350, 92,1, 94,1, 101,1, 121,1, 0,1, 22,1, 36,1, 75,1, 126,126

En de Infernus naar dit:

infernus, 12,1, 64,1, 123,1, 116,1, 112,1, 106,1, 80,1, 75,1, 1,1, 0,0, 88,88

Verder zou ik graag willen dat je de carcols lijn van de Kart verwijdert, en onderaan bij de 'car4' catagorie deze lijn toevoegt tussen Euros en Squalo:

kart, 2,54,86,2, 86,2,54,86, 88,126,61,20, 108,61,56,86, 90,126,10,126, 1,8,21,53, 11,22,86,108

Als 't goed is spawnt de Zr-350 dan ook in het oranje, en de Tampa altijd in 1 dezelfde kleuren, en soms in zwart-wit, en de Kart zal dan ook wat flitsende kleuren hebben, meer dan 2 dus(daarom moet je 'm bij car4 toevoegen)... Als je verder nog rare kleur-combo's op auto's ziet die ik gemaakt heb die er niet op horen, moet je me maar even PM'en :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@applemac: waarschijnlijk bedoel je de texturen van die container en die kisten, dat ben ik met je eens. Moeten die kisten van een specifiek "materiaal" worden gemaakt en moet die container dezelfde textures hebben als zo'n container uit gta? Zo ja, zou je die dan kunnen geven (in jpg, png etc.)? En: wat is mappen ook alweer? Ik heb al een hele tijd (lees 3 jaar) niks meer met modden gedaan :$ ...

Link to comment
Delen op andere websites

@applemac: waarschijnlijk bedoel je de texturen van die container en die kisten, dat ben ik met je eens. Moeten die kisten van een specifiek "materiaal" worden gemaakt en moet die container dezelfde textures hebben als zo'n container uit gta? Zo ja, zou je die dan kunnen geven (in jpg, png etc.)? En: wat is mappen ook alweer? Ik heb al een hele tijd (lees 3 jaar) niks meer met modden gedaan

Maak het gewoon zoals jij het wilt. Gebruik je eigen inspiratie. Mappen betekend letterlijk plaatsen, en het heeft er mee te maken hoe je de texture plaatst, dus als je bijv. een gebouw zou maken, en je plaatst een texture met ramen op je gebouw, dat dan niet bij de rand van het gebouw een halve raam te zien is bij wijze van spreken. Gebeurt dit wil, dan kan je door middel van mappen (In 3dsxmax UVW Mapping, weet niet hoe het in Sketchup heet) de texture zodanig aanpassen dat er bijv. geen halve raam meer te zien is.

Wat ik bedoel is dat de textures aan de rand en binnenkant van de deur best wel stretched (Uitgerekt) uitzien. Gebruik andere textures, of map het beter ;)

@Mytbuster.

Handling.cfg, vehicles.ide, en carcols.dat zijn vervangen met degene uit het archief. Ik ga nu de carcols.dat aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

In sketchup heeft het geloof ik geen naam, maar daar kan je gewoon je texture verplaatsen, vergroten endraaien, zodat 'ie goed past, zoals je zelf wil. Maar dat had ik al gedaan. Ik zal zo, als ik tijd heb, goede textures zoeken en erin zetten. Dan zou hij vanavond al klaar kunnen zijn. Moet ik 'm als .dae, .kmz, .dwg of .dxf?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik heb er vandaag toch wel gauw een uur of 3 aan gewerkt, maar m'n pc werkt niet echt mee: voor elke verandering moet ik minstens 5 sec wachten, voordat ik weer verder kan. Morgen denk ik het wel af te kunnen hebben. Moet ik ook de gebruikte textures meesturen in .bmp?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze vraag werd al eerder gesteld door Sjaakswabber, maar ik heb er geen moeite mee om hem nog een keer te beantwoorden. Een lid op gtaforums.com was bezig met het scripten van missies voor de mod. Sinds de overname van Mafia Stories heb ik hem verteld dat ie nog even moest wachten totdat Mafia Stories ingame staat. Ik heb daarna niet veel van hem vernomen. Volgensmij kan jij ook wel missiescripten, nietwaar? Als het je leuk lijkt om een aantal missies voor GLD te maken, graag. Tim en ik hebben de focus nu op het corrigeren van zoveel mogelijk fouten in The Downtown District en het spawnen van voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...