Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Deze vraag werd al eerder gesteld door Sjaakswabber, maar ik heb er geen moeite mee om hem nog een keer te beantwoorden.

Sorry, ik kijk niet verder dan mijn pagina lang is. :7

Een lid op gtaforums.com was bezig met het scripten van missies voor de mod. Sinds de overname van Mafia Stories heb ik hem verteld dat ie nog even moest wachten totdat Mafia Stories ingame staat. Ik heb daarna niet veel van hem vernomen. Volgensmij kan jij ook wel missiescripten, nietwaar? Als het je leuk lijkt om een aantal missies voor GLD te maken, graag. Tim en ik hebben de focus nu op het corrigeren van zoveel mogelijk fouten in The Downtown District en het spawnen van voertuigen.

Ik heb het de komende tijd iets te druk om ook nog missies hiervoor te gaan scripten, misschien ergens in Januari of Februari?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het de komende tijd iets te druk om ook nog missies hiervoor te gaan scripten, misschien ergens in Januari of Februari?

Is goed hoor. Ik zou het echt waarderen als je een aantal missies, danwel niet nu, zou willen maken. Je hoort nog van me rond die tijd :)

@Kippetje123

Neem de tijd, maar niet teveel. Hoop het wel aankomend weekend te ontvangen als het lukt. Ja, ik wil graag alle textures in .bmp-formaat ontvangen.

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar moet ik ook gebruikte kleuren als .bmp sturen? Denk 't niet, hè? Ik zag al dat je ze in max. 8 letters moest maken, dus dat wordt geregeld. Zou je me de texture kunnen sturen van de Lynx Fuel (die groen-zwart gradient)? Ik krijg 'm namelijk niet goed nagemaakt voor op de accu's.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik deze auto's allemaal gemaakt heb, op de Ford Cortina na(die heeft Joshua gemaakt, ik geconvert) zal ik 't even opnoemen: Infernus, Kart, Copcarvg(Las Venturas politiewagen), Tampa, Bobcat, Sentinel, Turismo, Hydra(bugged, weet niet of die er in de release version nog in zal zitten), Marquis, Moonbeam, Majestic, Andromada, Hustler, Comet, SuperGT, Perennial,

Euros, Buccaneer, Rancher Lure(Dus niet normale Rancher), RCCam, ZR-350, Solair, Banshee, Stallion, Feltzer, Hermes, Uranus.

Die zwarte sportwagen is overigens de Deimos SP uit GTA Vice City Stories/Liberty City Stories :) Hij is helaas nogal low poly, maar hij rijdt in mijn ogen erg fijn. Er zitten in ieder geval een aantal wagens bij uit de GTA Stories, originele modellen, sommige aangepast zodat sommige delen wat meer high poly zijn. De enige waarbij ik dat niet heb gedaan is eigenlijk de Deimos SP(op de wielen na dan).

De politiewagen op de foto is een 1977 Dodge Royal Monaco, de auto ernaast in blauw-wit is een '74 Monaco, en is dus geen politiewagen. Als je wat '74 Monaco zoekt op google afbeeldingen, zul je begrijpen waarom ie 2 kleuren heeftt. Helaas klopt de carcols.dat in GLD nog niet, eigenlijk hoort de enige combinatie waarbij ie ingame 2 verschillende kleuren heeft, zwart-wit te zijn.

Apple, zou jij voor de 1.7 release willen zorgen dat de hele handling.cfg lines, vehicles.ide en carcols.dat erbij zitten uit de Rar die ik je heb gestuurd, als dat nog niet zo is... Daarbij zou ik graag willen dat je de carcols.dat even opent en wat aanpassingen maakt...

De lijn van de Tampa moet je even naar dit veranderen:

tampa, 74,74, 72,72, 75,75, 79,79, 83,83, 84,84, 36,36, 89,89, 35,35, 91,91, 0,1

En die van de ZR-350 naar dit:

zr350, 92,1, 94,1, 101,1, 121,1, 0,1, 22,1, 36,1, 75,1, 126,126

En de Infernus naar dit:

infernus, 12,1, 64,1, 123,1, 116,1, 112,1, 106,1, 80,1, 75,1, 1,1, 0,0, 88,88

Verder zou ik graag willen dat je de carcols lijn van de Kart verwijdert, en onderaan bij de 'car4' catagorie deze lijn toevoegt tussen Euros en Squalo:

kart, 2,54,86,2, 86,2,54,86, 88,126,61,20, 108,61,56,86, 90,126,10,126, 1,8,21,53, 11,22,86,108

Als 't goed is spawnt de Zr-350 dan ook in het oranje, en de Tampa altijd in 1 dezelfde kleuren, en soms in zwart-wit, en de Kart zal dan ook wat flitsende kleuren hebben, meer dan 2 dus(daarom moet je 'm bij car4 toevoegen)... Als je verder nog rare kleur-combo's op auto's ziet die ik gemaakt heb die er niet op horen, moet je me maar even PM'en :)

Vind jij het dan toevallig geen goed idee er ook een Europese auto (lees: VW / jou Ibiza) erin te zetten? Zou ik wel heel leuk vinden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zag net dat ie 2 keer te klein was. Hoe dat zo is gekomen is me een raadsel. Daardoor moet ik alles eerst weer vergroten/verplaatsen:(. Maar ik hoop dat je computer 'm aankan :puh:, er zitten enorm veel lijnen+vlakken in :)

Ik heb er ook een easter egg in verstopt. Je ziet 'm vanzelf wel als je er mee gaat werken...

Bewerkt: door Kippetje123
Link to comment
Delen op andere websites

Door het vergroten is het een beetje vern***t: het model is niet meer helemaal zoals op de eerste screens:(, ik heb er nu een paar zonnepannelen een accu's bijgeplakt, en er komen meer kisten. Wordt nog aardig wat werk om goed te krijgen:(

Link to comment
Delen op andere websites

Xoex23,

Upload het model, en stuur deze met textures via PM naar mij toe.

Kippetje123,

Voor jou hetzelfde verhaal. Upload je oude stabiele model, en stuur deze met textures naar me toe. Ik pas het model wel aan waar nodig. Dit wil ik graag omdat er anders geen tijd meer voor is om deze nog in de 1.7-release op te nemen.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Vind jij het dan toevallig geen goed idee er ook een Europese auto (lees: VW / jou Ibiza) erin te zetten? Zou ik wel heel leuk vinden. :D

Jazeker, lijkt me een pracht idee, ook al speelt GLD zich in Amerika af, maar ga jij 'm dan voor me maken? Dat is niet lullig bedoeld of zo, maar 't zit zo: Als ik nog tijd(en zin) had om dingen voor GLD te doen zou ik dat zeker doen. Helaas ben ik nu 19 en zit ik bijna altijd van 9 tot 5 op school(game design), en daar zit ik al heel de dag dit soort dingen te maken. Als ik dan thuiskom moet ik huiswerk doen, waar ik meestal wel tot 'n uur of 10 mee bezig ben.

Als ik dan eens vrije tijd heb ga ik toch echt liever socializen of gamen, ik heb dan echt geen zin meer om al m`n programma's bij een te zoeken(die geen van allen meer werken nadat m`n pc opnieuw geïnstalleerd is), weer naar een ander programma te switchen dat ik allang verleerd ben, en nog eens m`n Ibiza te gaan converteren(Heb namelijk een super gedetailleerd Ibiza model gemaakt voor school)... 'T spijt me zeer, maar ik heb simpelweg geen tijd en zin om nog auto's te maken voor GTA(San Andreas).

Zmodeler(waarmee ik altijd auto's maakte) ben ik allang verleerd, dus daar zou ik ten eerste weer helemaal in moeten komen, en Autodesk Maya(waar ik op school mee werk) heeft geen San Andreas exporter dus daar kan ik ook niets mee.

Als er voor GLD echt nog auto's bij moeten komen zal iemand anders die moeten gaan maken, misschien dat ik m`n Ibiza ooit nog naar GTA IV/V converteer, maar dan moet ik daar wel héél veel zin in hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

@apple-mac: uno problemo: ik heb 'm eroverheen opgeslagen. Maar met een paar kleine aanpassinkjes is ie weer redelijk toonbaar. Dat duurt hoogstens een uur of twee, maar dan is 'ie nog niet volmaakt, dat duurt dan iets langer, uurtje of 2. Maar die tijd heb ik pas morgen, dus...

Ik moet nu alleen nog de bewatering, wat inhoud, textuur voor de kisten en de container regelen/aanbrengen.

Het wordt, denk ik, morgenmiddag, 's ochtends moet ik leren voor een toets, dan uurtje toets, en weer naar huis. Ik hoef verder niet veel meer te doen nu, alleen nog iets importeren, kisten verplaatsen, en slangen aansluiten

Bewerkt: door Kippetje123
Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker, lijkt me een pracht idee, ook al speelt GLD zich in Amerika af, maar ga jij 'm dan voor me maken? Dat is niet lullig bedoeld of zo, maar 't zit zo: Als ik nog tijd(en zin) had om dingen voor GLD te doen zou ik dat zeker doen. Helaas ben ik nu 19 en zit ik bijna altijd van 9 tot 5 op school(game design), en daar zit ik al heel de dag dit soort dingen te maken. Als ik dan thuiskom moet ik huiswerk doen, waar ik meestal wel tot 'n uur of 10 mee bezig ben.

Als ik dan eens vrije tijd heb ga ik toch echt liever socializen of gamen, ik heb dan echt geen zin meer om al m`n programma's bij een te zoeken(die geen van allen meer werken nadat m`n pc opnieuw geïnstalleerd is), weer naar een ander programma te switchen dat ik allang verleerd ben, en nog eens m`n Ibiza te gaan converteren(Heb namelijk een super gedetailleerd Ibiza model gemaakt voor school)... 'T spijt me zeer, maar ik heb simpelweg geen tijd en zin om nog auto's te maken voor GTA(San Andreas).

Zmodeler(waarmee ik altijd auto's maakte) ben ik allang verleerd, dus daar zou ik ten eerste weer helemaal in moeten komen, en Autodesk Maya(waar ik op school mee werk) heeft geen San Andreas exporter dus daar kan ik ook niets mee.

Als er voor GLD echt nog auto's bij moeten komen zal iemand anders die moeten gaan maken, misschien dat ik m`n Ibiza ooit nog naar GTA IV/V converteer, maar dan moet ik daar wel héél veel zin in hebben.

Ja, dat begrijp ik wel. Ik dacht gewoon dat jij er nog actief aan meewerkte, vandaar... ^_^

Het enige verstand dat ik heb van modden is het downloaden van mods (meestal auto's :D ) die ik er dan in zet. Is het moeilijk om die Ibiza te conerteren? Als het niks met het creëren van de mod te maken heeft, wil ik het graag leren, als het niet te moeilijk is natuurlijk...

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Je postvak was vol, dus post ik het maar hier:

Klik

Succes ermee!

@golf_mk_1: hier staat een heel aantal real-life mods voor sa, dus...

edit: hier staat de ibiza

@apple-mac: als je nog iets wilt hebben voor in de mod (liefst niet nog voor deze versie) wil ik best nog zelf wat maken. Ik heb zelf ook nog wat andere modellen, waaronder een eiland (ja!), maar dat is nog lang niet af, dus dat kan weken duren...

Bewerkt: door Kippetje123
Link to comment
Delen op andere websites

@golf_mk_1: hier staat een heel aantal real-life mods voor sa, dus...

edit: hier staat de ibiza

Ja, dat is inderdaad een goed website waar ik al veel mooie en gedetailleerde auto's heb gehaald.

Ik vind op internet echter geen mooie gedetailleerde Ibiza van het model dat Myth heeft en niet getuned.

En daarbij is het niet bepaald leuk voor de makers van zo'n mod die je op het net vindt, dat deze in dit project gebruikt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...